سرمایه‌گذاری لندن برای پروژه‌های خورشیدی و هوشمند

شهرداری لندن انگلستان از افزایش ۵۰۰ میلیون پوند سرمایه‌گذاری برای تحقق اهداف صفر کربن در شهر خبر داده‌ و مدعی شده‌ است بودجه مورد نظر در بخش‌های مختلف شامل خورشیدی کردن ورزشگاه المپیک، هوشمندسازی سیستم‌های روشنایی و بهبود حمل‌ونقل مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پروژه‌های مربوط به نصب پنل‌های خورشیدی بر بام سازه‌های مهم شهر نظیر ورزشگاه المپیک و هوشمندسازی سیستم‌های روشنایی پروژه‌های اولیه در لندن به‌حساب می‌آید که با هدف کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و در نهایت تحقق انتشار صفر کربن از سرمایه‌گذاری کلان مدیران بهره‌مند خواهد شد. صادق خان، شهردار لندن تحقق اهداف صفر کربن را تا سال ۲۰۳۰ به دنبال سرمایه‌گذاری جدید خود امری قطعی اعلام کرده و مدعی شده است تا دوم جولای بسیاری از پروژه‌های شهری دوستدار محیط زیست مورد حمایت مالی وی قرار خواهد گرفت.

افزایش سرمایه‌گذاری برای تحقق اهداف صفر انتشار کربن

طرح سرمایه‌گذاری جدید لندن برای حمایت از پروژه‌هایی با بیشترین قابلیت تولید انرژی تجدیدپذیر، حمل‌ونقل پاک و کارآمدی نیرو اعمال خواهد شد و بهره‌گیری از آن برای نهادهای مختلف، ۳۲ مقام محلی شهری، سازندگان مسکن اجتماعی و دانشگاه‌ها امکان‌پذیر خواهد بود. مؤسسات مشمول دریافت حمایت مالی بسته به شرایط و پروژه‌های خود بین یک میلیون پوند تا ۷۵ میلیون پوند وام با سود پایین دریافت خواهند کرد و قادر خواهند بود طی دوره‌های کوتاه یا بلند وام خود را پرداخت کنند.

سرمایه‌گذاری لندن برای پروژه‌های خورشیدی و هوشمند

ورزشگاه المپیک لندن که معماران قرار است برای تأمین ۱۰ درصد از انرژی مورد نیاز آن از پنل‌های خورشیدی بهره بگیرند، اولین پروژه‌های شهری خواهد بود که حمایت مالی شهردار را برای پیاده‌سازی دریافت خواهد کرد. علاوه بر این، نصب پنل‌های خورشیدی در این مکان کاهش تولید ۲۷۰ تن دی اکسید کربن را در هر سال به دنبال خواهد داشت که این مقدار معادل تولید الکتریسیته برای ۷۰ خانه مسکونی و تحقق هدف صفر انتشار کربن در آن‌ها است.

صادق خان از اختصاص ۳۴.۲ میلیون پوند از هزینه مورد نظر به بهبود وضعیت حمل‌ونقل در شهر تا سه سال آینده خبر داده و مدعی شده است که این بودجه برای کاهش انتشار کربن در بخش عبور و مرور از طریق هوشمندسازی سیستم‌های روشنایی، جایگزینی لامپ‌های ال‌ای‌دی با چراغ‌های قدیمی و نصب پنل‌های خورشیدی در ایستگاه‌های وسایل نقلیه عمومی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

سرمایه‌گذاری لندن برای پروژه‌های خورشیدی و هوشمند

کد خبر 670463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.