حفظ درختان چنار دالان سبز شهر در دستور کار است

شهردار خوانسار گفت: تکمیل عملیات جدول‌کشی خیابان امام (ره) در راستای حفظ درختان چنار تونل سبز تا پایان هفته جاری انجام خواهد شد، عملیات نهضت آسفالت نیز از محلات وادشت و بیدهند آغاز می‌شود و با هدف توسعه متوازن در تمام شهر اجرایی خواهد شد.

مهدی احمدی در حاشیه برگزاری مراسم جشن بزرگ ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همیاری و همراهی مردم در برگزاری مراسم سبب دلگرمی مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر خوانسار است.

وی افزود: در کنار برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در پیشبرد فعالیت‌های عمرانی نیز خدمات قابل توجهی در حال انجام است.

شهردار خوانسار خاطرنشان کرد: سال گذشته در ایام دهه ولایت و امامت، خبر احداث پارک گردو در محله باباسطان داده شد که در حال حاضر مراحل اولیه پروژه در حال اجرا است.

احمدی تصریح کرد: تکمیل عملیات جدول‌کشی خیابان امام (ره) در راستای حفظ درختان چنار تونل سبز تا پایان هفته جاری انجام خواهد شد، عملیات نهضت آسفالت از محلات وادشت و بیدهند نیز آغاز می‌شود و با هدف توسعه متوازن در تمام شهر اجرا خواهد شد.

وی تاکید کرد: از شهروندان درخواست دارم تا با همراهی و پرداخت به‌موقع عوارض، مدیریت شهری را در انجام بهتر فعالیت‌ها یاری کنند.

شهردار خوانسار از عیدی شهرداری خوانسار به شهروندان خبر داد و گفت: به مناسبت دهه ولایت و هفته شهرداری‌ها از عید قربان تا عید غدیر، واحد حمل‌ونقل شهرداری به صورت رایگان نسبت به حمل‌ونقل مسافران اقدام می‌کند.

به گزارش ایمنا، جشن بزرگ ولایت در محله باباسلطان و محوطه ترمینال مسافربری همرا با اجرای نمایش و نورافشانی به همت شهرداری خوانسار برگزار شد و مورد استقبال باشکوه شهروندان قرار گرفت.

کد خبر 670456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.