کاوه رضایی و ماموریت دشوار در سپاهان + عکس

مهاجم تازه‌وارد سپاهان در لیگ بیست‌وسوم کار دشواری برای درخشش در خط حمله این تیم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کاوه رضایی، مهاجم فصل گذشته تراکتور تبریز که سابقه حضور در تیم‌هایی همچون استقلال و شارلوای بلژیک را در کارنامه دارد، در بازار نقل و انتقالات لیگ بیست‌وسوم با عقد قراردادی به مدت سه فصل در جمع طلایی‌پوشان قرار گرفت تا مسیر فوتبالی خود را برای دومین بار در اصفهان دنبال کند.

با وجود اینکه شایعاتی مبنی بر محرومیت شش‌ماهه رضایی به دلیل شکایت تراکتور به گوش می‌رسید اما معاون حقوقی باشگاه سپاهان در گفت‌وگویی اعلام کرد پس از بررسی‌های لازم این بازیکن به جمع شاگردان مورایس اضافه شده است و به همین دلیل مشکلی از بابت حضور در این تیم ندارد.

در هرحال کاوه رضایی برای لیگ بیست‌وسوم کار دشواری را پیش رو خواهد داشت، چراکه هواداران این تیم در بازار نقل و انتقالات از مدیران طوفان زرد انتظار به خدمت گرفتن یک مهاجم شش دانگ و کارآمد را داشتند و به همین دلیل به‌شدت زیر ذره‌بین هواداران طلایی‌پوش خواهد بود.

نکته امیدوارکننده در خصوص کاوه رضایی این است که وی در لیگ بیست‌وسوم تحت هدایت مورایس پا به رقابت‌های لیگ برتر خواهد گذاشت و سرمربی سپاهان در فصل گذشته ثابت کرد توانایی احیای بازیکنانی که با افت محسوس مواجه شده‌اند را دارد.

با این تفاسیر و با توجه به اینکه شاگردان مورایس یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم خواهند بود، در فاز حمله نیاز مبرم به یک مهاجم کارآمد دارند؛ هرچند که همچنان مشخص نیست رضایی تنها بازیکن جذب شده در خط حمله است یا نه، اما بدون تردید در هر شرایطی هواداران سپاهان انتظار درخشش وی در خط آتشین طوفان زرد را خواهند داشت و باید دید این بازیکن چگونه مأموریت خود در نصف جهان را به پایان خواهد رساند.

کاوه رضایی و ماموریت دشوار در سپاهان +عکس

کد خبر 670437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.