ادامه جست‌وجوها برای یافتن جوان غرق‌شده در رودخانه خرسان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات جست‌وجوی جوان غرق شده در رودخانه خرسان پس از هشت روز تلاش امدادگران در این استان همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، کاظم فلاحی‌دوست اظهار کرد: از ساعت ۱۳ روز -جمعه دوم تیرماه- با اعلام غرق‌شدن جوان ۱۸ ساله از اهالی روستای زیر عنا در منطقه بردپهن بخش زیلایی بلافاصله تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر و آتش‌نشانی به منطقه اعزام شدند که به علت خروشان بودن رودخانه منطقه تاکنون این عملیات ادامه دارد.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون شش تیم سه نفره به همراه یک ست تخصصی نجات و یک دستگاه آمبولانس به محل منطقه اعزام کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مواردی که امسال در یکی از نقاط کشور تجربه شده به دلایل مختلف عملیات کشف جسد غرق شدگان پس از یک هفته تلاش طولانی شد.

وی تاکید کرد: برخورد با تخته سنگ و پنهان شدن جسد در جایی که از مشاهده امدادگران دور می‌ماند یا متلاشی شدن آن از سوی آبزیان دلیل ناکام ماندن عملیات کشف جسدهای غرق شده است.

فلاحی‌دوست خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش امدادگران هلال‌احمر و آتش‌نشانی تلاش برای کشف جسد این جوان کهگیلویه و بویراحمدی منجر به نتیجه شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 670417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.