رسیدگی به مناطق محروم هدف خدمت‌رسانی قرارگاه امام حسن‌ مجتبی(ع)

مدیر امور زیربنایی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: رسیدگی به مناطق محروم هدف خدمت‌رسانی این قرارگاه است و امیدواریم با امضای تفاهم‌نامه محرومیت‌زدایی در استان کرمانشاه شاهد زدودن محرومیت از چهره این مناطق باشیم.

سردار حمید اباذری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خداراشاکریم که قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با حضور در استان کرمانشاه هدف خود یعنی محرومیت‌زدایی کلان در سطح این استان را محقق کرد.

وی افزود: روز گذشته جلسات کارشناسی با حضور کارشناسان قرارگاه، استانداری و دستگاه‌های اجرایی برگزار و این جلسه تا پاسی از شب ادامه داشت که در نهایت امروز -جمعه نهم تیرماه- جلسه نهایی با حضور دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در استان برگزار و توافقات بسیار خوبی در راستای محرومیت‌زدایی از چهره استان کرمانشاه منعقد شد؛ امیدواریم بتوانیم در مدت زمان کوتاه با اجرایی شدن این تفاهم‌نامه، شاهد برطرف شدن محرومیت از چهره استان کرمانشاه باشیم.

مدیر امور زیربنایی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تصریح کرد: رسیدگی به مناطق محروم هدف خدمت‌رسانی این قرارگاه است و امیدواریم در مدت سه ساله این تفاهم‌نامه شاهد زدودن محرومیت از چهره این مناطق باشیم.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم که امروز به آن پرداخته شد مسئله جامعه هدف محرومان در کمیته امداد حضرت امام (ره)، بهزیستی، ایثارگران تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران و ایثارگران دفاع مقدس بود و مقرر شد مشکلات این افراد در زمینه مسکن مرتفع شود.

سردار اباذری گفت: مقرر شد روستاهایی که در زمینه آب آشامیدنی پایدار و راه روستایی مناسب دچار مشکل هستند، مورد رسیدگی قرار گیرند و راه مناسب و آب شرب پایدار تأمین شود؛ همچنین باید گفت تا پایان زمان‌بندی اجرای عملیات این تفاهم‌نامه دیگر روستای بالای ۲۰ خانوار بدون آب و راه در استان کرمانشاه نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: مسائلی همچون بحث تولید ثروت، آبخیزداری، امنیت غذایی، بهداشت و درمان، ورزش و زیر ساخت‌های ورزشی در مناطق محروم و حاشیه شهرها دیگر موضوعاتی بود که مورد توجه قرار گرفت و در تفاهم‌نامه تدوین شد.

مدیر امور زیربنایی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) خاطرنشان کرد: امیدواریم با همدلی و انگیزه خوبی که در استان کرمانشاه وجود دارد، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) بتواند با بازوان اجرایی خود که سپاه استان و قرارگاه نجف اشرف هستند به زودی وارد عملیات اجرایی تفاهم‌نامه شده و مشکلات را برطرف کنیم.

کد خبر 670416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.