مصدومیت و کشته شدن ۲۱ نفر در جمعه پر حادثه‌ استان اصفهان

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن ۲۰ نفر و مرگ یک نفر در حوادث رخ داده امروز خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۱۳:۵۹ امروز _جمعه نهم تیرماه_ حادثه غرق‌شدگی در چاه آب کشاورزی واقع در روستای مسیح فریدون‌شهر به مرکز اورژانس گزارش، یک واحد امدادی اورژانس به محل حادثه اعزام و دو مصدوم این حادثه به درمانگاه روستا منتقل شدند.

انحراف پراید با ۷ مصدوم

وی افزود: ساعت ۱۴:۱۸ امروز _جمعه نهم تیرماه_ حادثه انحراف پراید در چمگردان لنجان به مرکز اورژانس اصفهان گزارش و دو واحد امدادی اورژانس به همراه یک کد هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شد. هفت نفر شامل چهار زن، یک مرد و دو پسربچه در پی این حادثه مصدوم که شش نفر به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

حریق خودرو در خیابان پاسداران

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: ساعت ۱۱:۱۳ امروز _جمعه نهم تیرماه_ حریق خودرو در خیابان پاسداران خمینی‌شهر به مرکز اورژانس گزارش، بلافاصله دو واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و چهار مصدوم شامل سه زن و یک مرد به بیمارستان ۹ دی منظریه منتقل شدند.

غرق‌شدگی در جاده ساحلی باغ بهادران

وی ادامه داد: ساعت ۱۵:۰۳ امروز _جمعه نهم تیرماه_ حادثه غرق‌شدگی در جاده ساحلی باغ بهادران به مرکز اورژانس گزارش، یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و مصدوم حادثه که یک مرد ۴۵ ساله بود به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

تصادف ۲ خودروی سواری با ۶ مصدوم

عابدی گفت: ساعت ۱۵:۱۱ امروز _جمعه نهم تیرماه_ حادثه تصادف دو خودروی تیبا و پراید در روستای گل امیر داران به مرکز اورژانس گزارش، دو واحد امدادی اورژانس به محل حادثه اعزام و شش مصدوم حادثه شامل دو زن و چهار مرد به بیمارستان رجایی فریدن منتقل شدند.

غرق‌شدگی در استخر کشاورزی در مبارکه

وی اضافه کرد: ساعت ۱۵:۱۸ امروز _جمعه نهم تیرماه_ حادثه غرق‌شدگی در استخر کشاورزی روبه‌روی شهرک صنعتی در مبارکه به مرکز اورژانس گزارش و یک واحد امدادی اورژانس به محل حادثه اعزام شد. در پی این حادثه یک مرد ۲۵ ساله تبعه افغان جان خود را از دست داد.

کد خبر 670382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.