پل شهید رجایی ایمن‌سازی می‌شود

شهردار قزوین از اجرای عملیات نصب حفاظ و گاردریل در محدوده پل شهید رجایی خبر داد و گفت: با توجه به سرقت نرده‌های کانال آب‌رسانی، به منظور رفع خطر و جلوگیری از سقوط افراد به داخل کانال آب، عملیات نصب حفاظ و گاردیل (به صورت دوبل) در محدوده پل انجام می‌شود.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح پاکسازی و بارگیری پسماندهای ساختمانی رها شده در اطراف ورزشگاه سردار آزادگان توسط عوامل اجرایی ستاد ساماندهی پسماندهای ساختمانی و عمرانی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین انجام شد.

وی افزود: با توجه به فرارسیدن روزهای گرم سال و با هدف حفظ بهداشت و سلامت شهروندان و رفع بوی نامطبوع انهار سطح شهر، عوامل اجرایی ایستگاه شماره شش خدمات مدیریت پسماند شهرداری قزوین به صورت مستمر در حال تنظیف، شست‌وشو و پاکسازی هستند.

شهردار قزوین از رفع خطر ملک رها شده در منطقه چهار خبر داد و خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از ریزش آوار ساختمانی و رفع معضلات اجتماعی چندین ساله شهروندان با دستور مقام قضائی، ملک خطرساز و رها شده در خیابان سعدی کوچه شهید صفری، توسط مالک تخریب و رفع خطر شد.

صباغی اضافه کرد: این اقدام مطابق اخطار بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و با توجه به اینکه این ملک در حال ریزش و تخریب بود و با پیگیری معاونت خدمات شهری و ناحیه آزادگان انجام شد.

وی از اتمام عملیات نوسازی خط لوله آب خام بلوار پیامبر اعظم (ص) خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اجرای پروژه کمربندی سبز شرق، عملیات حفاری و لوله‌گذاری برای نوسازی و تعویض خط لوله پلی‌اتیلنی با لوله آهنی در بلوار پیامبر اعظم (ص) به اتمام رسید.

شهردار قزوین ادامه داد: در اجرای این پروژه حدود ۲۸۰ متر طول نوسازی لوله به همراه نصب اتصالات، شیر فلکه و علمک خروجی آب انجام شده است.

صباغی از تراش و مرمت روکش آسفالت حدفاصل زیرگذر بلوار پیامبر اعظم (ص) تا بلوار آیت‌الله خامنه‌ای در قالب نهضت شبانه خبر داد و تاکید کرد: با توجه به اصلاح هندسی بلوار پیامبر اعظم (ص) و تسهیل و تسریع در عبور و مرور خودروها، عملیات تراش و روکش آسفالت این معبر، در قالب نهضت شبانه در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وی گفت: با توجه به خرابی دست‌اندازهای این مسیر، اجرای عملیات تراش آسفالت قدیمی به ارتفاع هفت سانتی‌متر انجام شده و تاکنون ۱۰۰ تن آسفالت به مساحت ۷۰۰ متر مربع مورد استفاده قرار گرفته است.

شهردار قزوین از اجرای عملیات نصب حفاظ و گاردریل در محدوده پل شهید رجایی خبر داد و افزود: با توجه به سرقت نرده‌های کانال آب‌رسانی، به منظور رفع خطر و جلوگیری از سقوط افراد به داخل کانال آب، عملیات نصب حفاظ و گاردیل (به صورت دوبل) در محدوده پل شهید توسط پیمانکار ۱۳۷ معاونت خدمات شهری منطقه چهار انجام شد.

صباغی از ایمن‌سازی بخش شرقی میدان جانبازان خبر داد و اظهار کرد: ایمنی عبور عرضی عابر پیاده، حذف دسترسی مخاطره‌آمیز دوربرگردان شرق میدان جانبازان، تفکیک و آرام‌سازی مسیر تندرو و کندروی بلوار شهید مطهری با استفاده از جداول بتنی پیش‌ساخته و علائم ترافیکی از اهداف این پروژه است.

کد خبر 670369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.