حقوق بشر آمریکایی دروغی بزرگ است

امام جمعه زرین شهر گفت: حقوق بشر آمریکا یک دروغ بزرگ به‌شمار می‌آید چراکه حقوق بشری که در آن کرامت انسانی و جان انسان‌ها هیچ جایگاهی ندارد نمی‌تواند واقعیت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت السلام مهدی آقایی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر با اشاره به جنایات وحشیانه آمریکا اظهار کرد: اساس شکل‌گیری و سیاست نظام آمریکا جنایات و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و بی دفاع به ویژه کودکان و زنان دیگر کشورها است.

وی افزود: نظام سلطه طلب آمریکا در تیرماه جنایات متعددی را از جمله ترورهای مختلف و حمله به هواپیمایی مسافربری علیه ایران اسلامی انجام داد اما در عین ناباوری طی سالیان متمادی بزرگترین دروغ عالم یعنی دافع از حقوق بشر را مطرح می‌کند.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: نسل جوان کشور باید بداند نظام سلطه طلب آمریکا برای نابودی ایران عزیز و نظام اسلامی چه اقدامات وحشیانه‌ی را انجام داده است.

وی ادامه داد: حقوق بشر آمریکا یک دروغ بزرگ به‌شمار می‌آید چراکه حقوق بشری که در آن کرامت انسانی و جان انسان‌ها هیچ جایگاهی ندارد نمی‌تواند واقعیت داشته باشد.

آقایی اضافه کرد: در این ایام باید با تکیه بر جهاد تبیین، نسل جوان کشور را با نقشه‌ها و توطئه‌های آمریکا علیه کشورهای مختلف به ویژه ایران اسلامی آشنا کرد.

وی عنوان کرد: وظیفه اندیشمندان و صاحبان تریبون این است که با بازخوانی توطئه‌های مختلف دشمنان نقشه‌های شوم آمریکا را برای نسل جوان شفاف‌سازی کرده تا نسل جوان و آینده ساز کشور دوست و دشمن را بشناسد و گرفتار تبلیغات مسموم بوق‌های رسانه‌ای دشمنان نشوند.

امام جمعه زرین شهر با اشاره به توطئه شورش داخلی در کشور روسیه گفت: جامعه جهانی با چراغ سبز مستقیم کشورهای مستکبر قصد جبران شکست در اوکراین و کاهش نفوذ روسیه را داشتند به همین علت توطئه شورش داخلی در این کشور را رقم زدند.

وی خاطرنشان کرد: توطئه دشمنان برای شورش داخلی در روسیه بیش از ۲۴ ساعت طول نکشید و جز روسیاهی نتیجه برای طراحان آن در پی‌نداشت.

آقایی افزود: عده‌ای در ابتدای این توطئه با تکیه بر بوق‌های رسانه‌ای که در اختیار داشتند خوشحالی خود را از شورش داخلی روسیه نشان دادند.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: آنها در خیال پوچ خود فکر می‌کردند با شورش داخلی روسیه شکست سنگینی را برای ایران عزیز رقم خواهند زد اما این خواب پریشان ۲۴ ساعت بیشتر طول نکشید و دشمنان ایرانی اسلامی باردیگر در رسیدن به اهداف شوم خود علیه ایران با شکست سنگین مواجه شدند.

کد خبر 670359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.