اهانت به کتاب الهی نشانه استیصال دشمن است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: اهانت به کتاب الهی نشانه استیصال دشمن است و افراد متقلب و متجاوز با شعار حقوق بشر می خواهند تیشه بر ریشه اخلاق و معنویت انسان ها زنند، لذا ما این عمل ضد بشری، ضد آزادی و ادیان آسمانی را به شدت محکوم می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام سیداحمد محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: خداوند در قرآن مجید می‌فرماید: «قُلْ إِنَّ صَلَاتِی وَنُسُکِی وَمَحْیَایَ وَمَمَاتِی لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ» یعنی همانا نماز، طاعات و تمام شئونات زندگی و در نهایت مرگ انسان باید در راستای خدا باشد.

وی افزود: اگر تمام فرآیند زندگی بشر از بدو تولد تا آخرین لحظات حیات آن به سمت و سوی الهی قرار گیرد و رنگ الهی داشته باشد، پیروز است.

امام جمعه موقت اصفهان در دومین خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به روز ششم تا دوازدهم تیرماه به عنوان هفته افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب این هفته را برای افشای ظلم و جنایت کشور آمریکا بر مردم ایران تعیین کردند تا جوانان و نسل‌های جدید این مرز و بوم این دشمنان حقوق بشریت را بشناسند و افراد دیگر نیز این جنایتکاران را از حافظه تاریخی خود پاک نکنند.

وی افزود: باید دشمنان خود را بشناسیم؛ این دشمنان چه منافقان دینی باشند یا منافقان اخلاقی یا حتی منافقان انسانی و بشری، خود را پشت شعار حقوق بشر پنهان کرده و آن را سپر خود قرار داده‌اند.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: سوره منافقین یک جهاد تبیینی است.

وی با اشاره به شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن یاران ایشان، شهادت محمد کجویی، رئیس زندان اوین در هشتم تیرماه و بمباران شیمیایی سردشت و شهادت ۱۱۰ تن و پنج هزار مجروح و مصدوم در این جنایت هولناک بشری گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: انقلاب ریشه دارد، لذا این جنایات باید افشا شود تا نسل‌های آینده آگاه باشند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه اهانت به کتاب الهی نشانه استیصال دشمن است، گفت: حقیقت دنیای امروز برای ملت ایران روشن شده است و آنها می‌دانند افراد متقلب و متجاوز با شعار حقوق بشر می‌خواهند تیشه بر ریشه اخلاق و معنویت انسان‌ها زنند، بر همین اساس ما این عمل ضد بشری، ضد آزادی و ادیان آسمانی را به شدت محکوم می‌کنیم.

کد خبر 670357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.