آخرین جزئیات نشست زمین در بلوار صفه اصفهان / تردد خودروها برقرار است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان درباره آخرین جزئیات عملیات عمرانی برای وقوع فرونشست در بلوار صفه توضیحاتی ارائه داد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه ساعت ۰۰:۲۸ امروز _جمعه نهم تیرماه_ وقوع فرونشست در بلوار صفه، به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد، اظهار کرد: خط لوله انتقال آب فضای سبز کوه صفه دچار شکستگی شده بود که اکیپ عملیاتی آتش‌نشانی و عوامل شهرداری طی پنج ساعت تلاش بی‌وقفه ایمن‌سازی محل حادثه را اجرایی کردند.

وی افزود: با اعلام این حادثه بلافاصله اکیپ عملیاتی آتش‌نشانی از ایستگاه شماره سه، عوامل شهرداری، انتظامی، اداره آب و اداره گاز به محل اعزام شدند و هم اکنون با رفع خطر و ایمن‌سازی، تردد خودروها در بلوار صفه برقرار است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه وقوع فرونشست و شکستگی خط لوله انتقال آب فضای سبز در بلوار صفه هیچ‌گونه حادثه جانی و رخدادی در پی نداشته است، گفت: اقدامات ایمنی توسط اکیپ اعزامی آتش‌نشانی و دیگر نیروهای امدادی انجام و با همکاری عوامل شهرداری، مورد مذکور رفع خطر شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر علت شکستگی خط لوله انتقال آب فضای سبز در بلوار صفه در دست بررسی است و مقرر شده که با ایمن‌سازی محل حادثه، در فرصتی مناسب و در اسرع وقت تعویض و بازسازی خط لوله انجام شود.

کد خبر 670337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.