برادران عالمیان به‌دنبال صعود به نیمه‌نهایی رقابت‌های تنیس روی‌میز کانتندر کرواسی

در مسابقات کانتندر کرواسی، تیم دونفره نوشاد و نیمال عالمیان با غلبه‌بر حریف خود به یک‌چهارم نهایی رسید، اما در بازی دیگر امیرحسین هدایی با قبول شکست مقابل نماینده کره‌جنوبی نتوانست به جمع ۱۶ نفر برتر صعود کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب مسابقات جهانی تنیس روی‌میز، تیم دو نفره نیما و نوشاد عالمیان در مصاف با تیم دونفره وکیچ و زلاتکو از کرواسی ۳ بر ۲ به برتری دست یافتند و به مرحله یک‌چهارم پایانی صعود کردند.

گفتنی است، برادران عالمیان برای کسب مدال برنز باید با برنده دیدار چین و هند مسابقه دهند. ضمن اینکه مسابقات تنیس روی‌میز کانتندر زاگرب از پنجم تا یازدهم تیرماه در کرواسی در جریان است.

همچنین در مرحله یک‌شانزدهم پایانی رقابت‌های تنیس روی‌میز کانتندر کرواسی، امیرحسین هدایی در مصاف با جونسونگ از کره‌جنوبی با حساب ۳ بر یک مغلوب شد و از راهیابی به جمع ۱۶ بازیکن برتر این مسابقات بازماند.

ملی‌پوش کشورمان در گیم اول ۱۲ بر ۱۰ نتیجه را واگذار کرد، در گیم دوم نیز بازی با نتیجه ۱۱ بر ۷ به سود حریف کره ای خاتمه یافت. در گیم سوم هدایی توانست با حساب ۱۱ بر ۷ برد را از آن خود کند.

در ادامه و در گیم چهارم بازهم این بازیکن کره‌ای بود که توانست ۱۱ بر ۶ ملی پوش کشورمان را شکست دهد و مانع حضور هدایی در جمع ۱۶ بازیکن برتر مسابقات شد.

کد خبر 670327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.