بررسی بازار طلا، دلار و سکه/ ثبات نسبی قیمت‌ها در هفته‌ای که گذشت

در هفته‌ای که گذشت، اسکناس دلار در مرکز مبادله ۰.۰۶ درصد کاهش پیدا کرد و به ۴۱ هزار و ۲۶۲ تومان رسید اما در مجموع با توجه به جداول آورده شده، ثبات نسبی در بازارهای طلا، سکه و دلار حاکم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در روز شنبه _سوم تیرماه_ دلار مرکز مبادله نزولی بود و با افت ۱۰ تومانی به ۴۱ هزار و ۲۹۰ تومان رسید، دلار حواله که برای شرکت‌های دلاری بورس بسیار مهم است نیز ۳۷ هزار و ۵۳۷ تومان معامله شد اما در روز پایانی هفته یعنی چهارشنبه _هفتم تیرماه_ دلار مرکز مبادله ۴۱ هزار و ۲۶۲ تومان و حواله آن ۳۷ هزار و ۵۱۱ تومان دست به دست می‌شد.

دلار در مرکز مبادله روز
۴۱,۲۹۰ شنبه
۴۱,۲۶۲ چهارشنبه
-۰.۰۶۷ تغییرات (درصد)

در روز سوم تیرماه طرح قدیم ۲۵ میلیون و ۱۳۵ هزار تومان معامله شد و طرح جدید به ۲۸ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان رسید. نیم سکه ۱۵ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان، ربع سکه ۱۰ میلیون و ۵۱۸ هزار تومان و سکه گرمی به شش میلیون و ۲۵۸ هزار تومان معامله شد.

طرح قدیم در روز پایانی هفته (چهارشنبه) ۲۵۰ هزار تومان افت کرد و به ۲۵ میلیون و ۴۰۷ هزار تومان رسید و طرح جدید نیز ۵۰ هزار تومان ارزان و ۲۸ میلیون و ۴۲۱ زار تومان معامله شد. در این روز نیم سکه به ۱۵ میلیون و ۵۲۷ هزار تومان، ربع سکه ۱۰ میلیون و ۶۲۳ هزار تومان و سکه گرمی به شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

گرمی ربع سکه نیم سکه طرح جدید طرح قدیم روز
۶,۲۵۸,۰۰۰ ۱۰,۵۱۸,۰۰۰ ۱۵,۵۴۸,۰۰۰ ۲۸,۵۲۵,۰۰۰ ۲۵,۱۳۵,۰۰۰ شنبه
۶,۳۰۰,۰۰۰ ۱۰,۶۲۳,۰۰۰ ۱۵,۵۲۷,۰۰۰ ۲۸,۴۲۱,۰۰۰ ۲۵,۴۰۷,۰۰۰ چهارشنبه
۰.۶۷۱ ۰.۹۹۸ -۰.۱۳۵ -۰.۳۶۴ ۱.۰۸۲ تغییرات (درصد)

طلای ۱۸ عیار در بازار هر گرم حدود دو میلیون و ۳۱۰ هزار تومان در مرکز مبادله و در بازار به دو میلیون و ۳۵۵ هزار تومان رسید و هر مثقال آن حدود ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد، در این روز هر انس طلا هزار و ۹۲۱ دلار بود. طلای ۱۸ عیار مرکز مبادله روز پایانی هفته نیز هر گرم دو میلیون و ۲۷۷ هزار تومان و در بازار به دو میلیون و ۳۳۹ هزار توان رسید و هر مثقال آن ۱۰ میلیون و ۱۳۵ هزار تومان معامله شد، در این روز انس جهانی طلا به هزار و ۹۰۷ دلار رسید.

کد خبر 670317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.