احداث سرعتکاه‌های آسفالتی استاندارد در سطح شهر قزوین

شهردار قزوین گفت: به منظور افزایش ایمنی تردد و کاهش مخاطرات احتمالی، احداث سرعتکاه‌های آسفالتی استاندارد در سطح شهر از جمله بلوار جمهوری، خیابان شهید نواب صفوی و خیابان ولیعصر کوچه شهید دمساز انجام شد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اجرای طرح خط‌کشی و رنگ‌آمیزی در ایستگاه‌های اتوبوس سطح شهر به طول بیش از پنج هزار متر خبر داد و اظهار کرد: در راستای جداسازی ایستگاه اتوبوس از معبر اصلی و مشخص شدن حریم ایستگاه‌ها و کاهش ترافیک، طرح خط‌کشی ایستگاه‌های اتوبوس در حال اجرا است.

وی افزود: اجرای خط‌کشی ایستگاه‌های اتوبوس متضمن نظم و متمرکز کردن رانندگان به محل‌های ایستگاه اتوبوس است که در محدوده ایستگاه‌های اتوبوس در حال انجام است و تا کنون به طول دو هزار متر اجرا شده است.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: طی سه ماه نخست امسال در ناحیه امامزاده علی (ع) ۱۵۰۰ متر لکه‌گیری، ترمیم ترانشه، پیاده‌روسازی و روکش آسفالت در ناحیه امامزاده علی (ع) انجام شده است.

صباغی اضافه کرد: در راستای ارائه خدمات متوازن، به هنگام و سهولت دسترسی شهروندان به امکانات شهری، فعالیت‌های انجام شده در نواحی متصل شهر در راستای سیاست‌های مدیریت شهری انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: با بررسی و برنامه‌ریزی دقیق معاونت عمرانی منطقه یک، توسعه بیشتر نواحی در انجام پروژه‌های عمرانی مدنظر ما است تا به اهداف مجموعه مدیریت شهری دست پیدا کنیم.

شهردار قزوین تصریح کرد: عملیات مرمت و صداگیری پل‌های فلزی ماشین‌رو در بلوار امیرکبیر واقع در ناحیه مهدیه و بلوار حج با هدف جلوگیری از آلودگی صوتی و تسهیل در تردد خودروها و شهروندان انجام شد.

صباغی از اجرای عملیات جدول‌بندی معابر اصلی و مرمت جداول در ناحیه دانش خبر داد و گفت: این عملیات به منظور هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آب‌گرفتگی احتمالی معابر، عملیات جدول‌بندی (تک جدول) و مرمت جداول در بلوار فرهنگ محله دانش انجام شد.

وی افزود: جدول‌گذاری و آبروسازی با هدف تقسیم محوطه به خیابان‌های اصلی و فرعی، پیاده‌روها، فضاهای سبز و جمع‌آوری سطحی انجام می‌شود.

شهردار قزوین از احداث سرعتکاه‌های آسفالتی استاندارد در سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی تردد و کاهش مخاطرات احتمالی، احداث سرعتکاه‌های آسفالتی استاندارد در بلوار جمهوری، خیابان شهید نواب صفوی و خیابان ولیعصر کوچه شهید دمساز انجام شد.

صباغی با اشاره به انجام عملیات احداث کانیوو در ناحیه شهری خیرآباد، اضافه کرد: به منظور هدایت آب‌های سطحی، عملیات احداث کانیوو کتابی و نهر روسی به طول ۱۶ متر برای اتصال کانال هدایت آب‌های سطحی توسط عوامل اجرایی این ناحیه منفصل شهری چوبیندر و خیرآباد منطقه یک شهرداری قزوین به اتمام رسید.

وی ادامه داد: این اقدام برای جلوگیری از تجمیع آب و جلوگیری از بوی نامطبوع آب‌های سطحی در کوچه شهید بابایی بن بست ۱۳ خیرآباد انجام شد.

کد خبر 670307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.