گفت‌وگوی عیدانه سران ایران و پاکستان؛ توافق برای تقویت همکاری‌های دوجانبه

دفتر نخست وزیر پاکستان اعلام کرد که سران پاکستان و جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی به مناسبت عید سعید قربان، بر همکاری نزدیک و تحکیم روابط دوجانبه در تمامی زمینه‌ها توافق کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نخست وزیری پاکستان در اسلام‌آباد، محمد شهباز شریف در تماس تلفنی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ایران فرارسیدن عید سعید قربان را به دولت و ملت ایران تبریک گفت.

در بیانیه دفتر نخست وزیری پاکستان آمده است: سران ایران و پاکستان ضمن تبریک متقابل و آرزوی سربلندی و رفاه برای مردم یکدیگر، از این فرصت برای بررسی آخرین تحولات مرتبط با همکاری‌های دوجانبه استفاده کردند.

شهباز شریف با یادآوری رویداد تاریخی افتتاح بازارچه مشترک مرزی پیشین-مند بر عزم خود برای همکاری نزدیک با رئیس جمهور و دولت ایران برای رفاه و بهبود دو ملت همسایه تاکید کرد.

دفتر نخست وزیری پاکستان اعلام کرد: شهباز شریف و آیت‌الله رئیسی بر تداوم تماس منظم در سطح بالا و همکاری فعال برای توسعه تعاملات دو کشور توافق کردند.

نخستین بازارچه مرزی ایران در پیشین سیستان و بلوچستان با پاکستان روز پنجشنبه بیست و هشتم اردیبهشت امسال توسط آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و شهباز شریف نخست وزیر پاکستان به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 670298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.