خبری‌های خوش غدیری در راه شهر اراک

رئیس سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی ، اجتماعی و هنری در دهه امامت و ولایت با استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های هنرمندان کشوری و بومی شهر اراک خبرداد.

علیرضا شعبانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای گرامی‌داشت اعیاد قربان و غدیر و همچنین افزایش نشاط اجتماعی، شاهد اجرای جشن‌ها شاد همراه با پیوست فرهنگی و همچنین برگزاری مراسم‌ها مذهبی در جای جای شهر اراک به ویژه در محلات کمتر برخوردار و پارک‌های سطح شهر خواهیم بود.

وی، از دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک در عید غدیر را برپایی ۶۰ ایستگاه صلواتی و فضاسازی با همکاری هیئت‌های مذهبی و موکب داران اراک، در سراسر شهر ذکر کرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک با اشاره فضاسازی و آماده کردن مصلی بیت‌المقدس اراک جهت برگزاری ویژه برنامه‌های غدیر تصریح کرد: نصب ۱۲۰ غرفه جهت هیئت‌ها و موکب‌های مستقر در مصلی بیت المقدس اراک در اعیاد را از دیگر خدمات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک است.

وی ادامه داد: در ایام غدیر، فرهنگ‌سراهای شهرداری اراک، برنامه‌هایی فرهنگی و هنری مختلفی از جمله تئاتر موزیکال برای اقشار مختلف مردم برگزار می‌کند.

شعبانی برگزاری کارگاه سیمای غدیر را از دیگر برنامه‌های این ایام عنوان کرد و افزود: ۵۰ نفر از هنرمندان خوشنویس و گرافیست در کارگاه هنری سیمای غدیر به خلق و آفرینش آثار هنری در زمینه‌های کتابت، طراحی پوستر و طراحی بنر پرداختند و آثار خلق شده در این کارگاه هنری در دهه امامت و ولایت در غالب فضاسازی‌ها و نمایشگاه هنری استفاده خواهد شد.

کد خبر 670289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.