بی‌نصیبی شاگردان عبدی از کسب مقام در جام ملت‌های نوجوانان آسیا

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با قبول شکست سه بر صفر در برابر ژاپن به فینال جام ملت‌های زیر ۱۷سال آسیا نرسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ساعت ۱۳:۳۰ امروز _پنج‌شنبه هشتم تیرماه_ به‌وقت تهران، تیم‌های فوتبال نوجوانان ایران و ژاپن، در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا در ورزشگاه پاتوم‌تانی تایلند مقابل هم قرار گرفتند و در نهایت سامورایی‌ها با پیروزی قاطعانه سه بر صفر مقابل شاگردان حسین عبدی فینالیست شدند.

ترکیب ابتدایی تیم ملی ایران در این جدال را ارشا شکوری، نیما اندرز، حسام نفری، علیرضا همایی‌فرد، عرفان درویش عالی (کاپیتان)، اسماعیل قلی‌زاده، امیرمحمد رزاقی‌نیا، کسری طاهری، ابوالفضل زمانی، رضا غندی پور و ماهان صادقی تشکیل می‌دادند.

گل نخست تیم ملی ژاپن در دقیقه ۱۰ توسط ریونوسوکه یادا، گل دوم دقیقه ۲۵ به‌وسیله کوهی موچیزوکی و در نهایت گل سوم سامورایی‌ها نیز با شلیک دیدنی ساتو در دقیقه ۷۴ وارد دروازه ارشا شکوری شد تا تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران بدون قهرمانی یا نایب‌قهرمانی این رقابت‌ها را ترک کند.

یکی از حواشی این تقابل مهم رعد و برقی بود که در انجام دیدار تداخل به‌وجود آورد. داور بازی در دقیقه ۵۴ به‌دلیل شرایط بد جوی و رعد و برق شدید، مسابقه را متوقف کرد و بازیکنان دو تیم راهی رختکن شدند و در نهایت بازی پس از ۱۰ دقیقه توقف از سر گرفته شد.

البته شاگردان حسین عبدی پس از کسب دو پیروزی مقابل تیم‌های ملی افغانستان و کره‌جنوبی و یک تساوی در برابر قطر در مرحله گروهی به یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا رسیده و با غلبه‌بر یمن صمن صعود به نیمه‌نهایی، جواز حضور در جام‌جهانی نوجوانان را کسب کرده بودند.

کد خبر 670285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.