ساعت هوشمند Boat Ultima Connect چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند Boat Ultima Connect با نمایشگر ۱.۸۳ اینچی و گواهی ضد آفتاب IP68 در هند عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Boat در این ماه چهار گجت جدید عرضه کرده است که شامل ساعت‌های هوشمند Xtend Plus و Ultimate Call به همراه هدفون Immoral 150 TWS و هندزفری گردنی Nirvana 525ANC می‌شود. اکنون این برند ساعت هوشمند دیگری به نام ساعت هوشمند boat Ultima Connect را در کشور عرضه کرده است.

ساعت هوشمند Boat Ultima Connect دارای نمایشگر ۱.۸۳ اینچی HD با رزولوشن ۲۴۰ * ۲۸۴ پیکسل است و از بیش از ۱۰۰ واچ‌فیس پشتیبانی می‌کند. این محصول تماس بلوتوثی از طریق یک میکروفون داخلی با کیفیت بالا را ارائه می‌دهد. همچنین، به کاربران اجازه می‌دهد که تا حداکثر ۱۰ مخاطب را برای تماس سریع و آسان ذخیره کند. گجت پوشیدنی یادشده از حسگرهای سنجش ضربان قلب و اندازه‌گیری اکسیژن خون بهره می‌برد.

ساعت هوشمند Boat Ultima Connect از بیش از ۷۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و گواهی IP68 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است. عمر باتری این محصول قابل توجه است و با یک بار شارژ تا هفت روز دوام می‌آورد. این گجت پوشیدنی از تراشه Crest Plus OS بهره می‌برد و قابلیت‌هایی مانند کنترل دوربین، کنترل موسیقی، به‌روزرسانی آب و هوا، آلارم و کرنومتر را ارائه می‌دهد.

ساعت هوشمند Boat Ultima Connect در تاریخ ۲۸ ژوئن با قیمت ۲۱.۹۵ دلار عرضه خواهد شد.

کد خبر 670267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.