اجرای پروژه‌های مشترک بین مدیریت شهری و اتاق بازرگانی اصفهان

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات مباحث مطرح شده در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای ششم این کلان‌شهر را تشریح کرد.

ابوالفضل قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای ششم اصفهان اظهار کرد: بخش ابتدایی کمیسیون تلفیق در این هفته با حضور رئیس اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

وی با بیان اینکه با توجه به استقرار اعضای جدید در اتاق بازرگانی، همکاری و هم‌فکری بین این مجموعه و مدیریت شهری از مواردی است که باید انجام شود و نتایج بسیار خوبی نیز خواهد داشت، افزود: در این بخش از جلسه کمیسیون تلفیق که حدود دو ساعت به طول انجامید، مقرر شد پروژه‌های مشترکی بین دو مجموعه در موضوعات مربوطه تعریف شود و تا دو سال آینده به نتیجه برسد که پس از طی فرایندهای مربوط به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: طرح تعدادی از اعضای شورا درباره باشگاه نوجوانان برای کمک به امور شهری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به اهمیت موضوع و در نظر گرفتن جایگاه بهتر و بررسی بیشتر به مرکز پژوهش‌های شورا و کمیسیون‌های مربوطه ارجاع شد؛ البته دوباره مورد بحث قرار خواهد گرفت و تصمیم نهایی درباره آن در صحن علنی در نظر گرفته خواهد شد.

وی افزود: در ادامه جلسه، گزارش کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان نیز به‌صورت مفصل ارائه شد و اقداماتی که در یک‌سال گذشته در این کمیسیون انجام شده است، به اطلاع اعضا رسید و از نظرات آن‌ها نیز بهره‌مند شدیم.

قربانی تصریح کرد: هفته قبل جلسه ماهانه اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و فرماندار با نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد و برنامه هفتم توسعه کشور و مباحث مربوط به مدیریت شهری از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود که مقرر شد پیشنهادهای حاضران جلسه به مجلس ارائه شود تا در کل کشور جاری و ساری شود.

کد خبر 670263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.