در ثبت نام سامانه سماح اصفهان رتبه چندم را دارد؟

مدیر کل حج و زیارت استان اصفهان گفت: آمار کل ثبت‌نام کشور در سامانه سماح تا پیش از ظهر روز شنبه، یک میلیون و ۱۰۲ هزار و ۲۹۰ نفر بوده است.

حجت‌الاسلام حسین اژدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره آخرین آمار ثبت‌نام متقاضیان سفر به عراق به مناسبت اربعین حسینی اظهار کرد: آمار کل ثبت‌نام کشور در سامانه سماح تا پیش از ظهر روز شنبه _چهارم شهریورماه_ یک میلیون و ۱۰۲ هزار و ۲۹۰ نفر بوده است.

وی افزود: آمار استان اصفهان تا روز شنبه ۱۰۷ هزار و ۷۰۰ نفر بوده است که از نظر تعداد ثبت‌نام، در میان تمام استان‌های کشور رتبه دوم را دارد.

مدیر کل حج و زیارت استان اصفهان خاطرنشان کرد: اولین استان از نظر تعداد ثبت‌نام در سامانه سماح بین تمام استان‌های کشور استان تهران با ۱۶۱ هزار و ۷۵۵ نفر بوده است.

وی درباره جزئیات آمار ثبت‌نام در مرزهای مختلف کشور اظهار کرد: مرز مهران با ۸۲ هزار و ۴۷۳ نفر، مرز شلمچه با ۶۰۴۵ نفر و مرز چذابه با ۶۴۲۲ نفر بیشترین ثبت‌نام را به ترتیب در آمار ثبت‌نام استان اصفهان داشته‌اند.

اژدری اضافه کرد: پس از آن، به ترتیب مرز هوایی با ۱۶۰۴ نفر، مرز خسروی با ۳۵۵۹ نفر، مرز تمرچین با ۸۵ نفر و مرز باشماق با ۲۵۲ نفر انتخاب مردم اصفهان بوده است.

کد خبر 670244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.