آخرین وضعیت جاده‌های شمالی کشور در روزهای پایانی هفته

طبق جدول محدودیت ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، تردد موتورسیکلت از ساعت ١٢ ظهر چهارشنبه هفتم تیر تا ساعت ۶ بامداد روز شنبه دهم تیر از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با توجه به تقارن عید قربان و تعطیلات آخر همه موج سفرها به سمت شمال کشور از روز گذشته آغاز شد و باعث ایجاد ترافیک در ورودی راه‌های استان‌های شمالی کشور شد.

آخرین وضعیت محور کندوان

سرگرد محمد احمدی، فرمانده پلیس راه کندوان صبح امروز _پنجشنبه هشتم تیرماه_ اظهار کرد: با توجه به ترافیک سنگین در محدوده البرز تا دقایقی دیگر این محور از محدوده مرزن‌آباد کاملاً مسدود می‌شود و این طرح تا تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

وی از کسبه و روستاییان تقاضا کرده بود تا قبل از ساعت ۹ تردد داشته باشند و افزوده بود: هنگام شروع طرح از تردد جلوگیری می‌شود.

ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز

امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت جوی و ترافیک راه‌های کشور برای امروز _پنجشنبه هشتم تیرماه_ را اعلام و اظهار کرد: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل شهرستانک تا نساء و پل زنگوله تا سیاه بیشه گزارش شده است.

وی افزود: محور چالوس حدفاصل (میدان امیرکبیر تا شهرستانک) مسیر (رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا انتهای آزادراه خبر داد و افزود: محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پلور تا آب اسک و شاهاندشت تا بایجان نیز با ترافیک سنگین همراه است.

وی گفت: در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل مسکن مهر گیلاوند تا دماوند و آزادراه قزوین – رشت محدوده رودبار نیز ترافیک سنگین گزارش شده است.

معصومی با بیان اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند، افزود: محور مسدود غیر شریانی گیلانغربسومار اعلام شده است.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر محدودیت تردد در بخشی از محور چالوس، محور قدیم خرم آباد - پلدختر نیز تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد - پل زال و محور خرم‌آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

اطلاعیه محدودیت‌های ترافیکی پلیس راهور در جاده‌های اصلی کشور

روز گذشته نیز پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در اطلاعیه‌ای، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور وسایل نقلیه را در جاده‌های اصلی کشور اعلام کرد.

طبق جدول محدودیت ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، تردد موتورسیکلت از ساعت ١٢ ظهر چهارشنبه ۷ تیر تا ساعت ٦ بامداد روز شنبه دهم تیر از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

طبق اطلاعیه محدودیت‌های ترافیکی پلیس راهور، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع و تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور یادشده از ساعت ١١ تا ٢٤ چهارشنبه (۷ تیر) از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ١٤ تا ٢٤ همان روز ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور یادشده از ساعت ١٤ تا ٢٤ روز جمعه و شنبه نهم و دهم از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ١٧ تا ٢٤ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود. با این حال، اعمال محدودیت در صورت بازگشایی محور چالوس قابل اجرا و در غیراین‌صورت تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.

براساس اطلاعیه پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، تردد همه تریلرها نیز از محور هراز کماکان ممنوع و رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ١٢ تا ٢٤ چهارشنبه و از ساعت ٦ تا ٢٤ روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های هشتم و نهم تیر از محور هراز ممنوع است.

علاوه بر این تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ١٤ تا ٢٢ روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت ١٦ تا ٢٢ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) در صورت اعلام مأموران مستقر در محل به صورت مقطعی یک‌طرفه انجام خواهد شد.

کد خبر 670238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.