ارائه بیش از ۳۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه ولایت/ کاهش ۲۰ درصدی عوارض

شهردار خوانسار از تعویض پرچم‌های ورودی شهر همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: بیش از ۳۰ عنوان برنامه به مناسبت این دهه و هفته شهرداری‌ها برگزار می‌شود.

مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بیش از ۳۰ برنامه در قالب طرح‌های فرهنگی، عمرانی و خدماتی به مناسبت دهه امامت و ولایت و هفته شهرداری‌ها ارائه می‌شود.

وی افزود: در بخش فرهنگی، آغاز برنامه‌ها از جمعه نهم تیرماه با عنوان (جشن بزرگ ولایت) در پارکینگ ترمینال مسافربری برگزار خواهد شد.

شهردار خوانسار خاطرنشان کرد: چندین گروه مردمی غرفه‌های غدیر را در پارک عسل، پارک سرچشمه و مسجد جامع برپا کردند، راه‌انداری غرفه و سینما در فرهنگسرای خانواده، برگزاری جشن غدیر، آئین افتتاحیه نمایشگاه عفاف و حجاب و چندین برنامه دیگر نیز در این دهه انجام خواهد شد.

احمدی اضافه کرد: فضاسازی، نصب بنر و پرچم‌های غدیر در سطح شهر و اتوبوس‌ها، مینی‌بوس‌های شهری و ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس انجام شده است.

وی تصریح کرد: در بخش عمرانی، پروژه دیوار ساحلی، پل میترا، ساماندهی پارک‌های محلی، جدول‌گذاری و آسفالت خیابان اصلی، تملک و آزادسازی برای توسعه فضای شهری، روشنایی و انجام چندین پروژه بزرگ دیگر انجام شده است.

شهردار خوانسار گفت: در بخش خدماتی، خرید و رونمایی از چندین دستگاه خودرو، برپایی میز خدمت در پارک عسل، رایگان بودن اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها و تخفیف عوارض از برنامه‌هایی است که می‌توان به آن اشاره کرد.

احمدی از هدیه شهرداری خوانسار به شهروندان خبر داد و افزود: به مناسبت دهه امامت و ولایت و هفته شهرداری‌ها از هشتم تا بیست‌ویکم تیرماه نسبت به کاهش ۲۰ درصدی عوارض کسب و پیشه و صدور پروانه ساختمانی (تجاری مسکونی) اقدام می‌شود.

وی گفت: تعویض پرچم‌های ورودی شهر خوانسار نیز همزمان با عید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت انجام شد.

کد خبر 670219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.