سهمیه نماینده لیگ یک فوتبال اصفهان در صف فروش/ امتیاز ون پارس واگذار می‌شود؟

سهمیه تیم فوتبال ون‌پارس اصفهان در لیگ دسته‌اول کشور با تصمیم مالک این باشگاه در آستانه فروش قرار گرفته است و به احتمال فراوان فصل آینده طبق روال سال‌های اخیر در لیگ آزادگان نماینده‌ای از اصفهان حضور نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ون‌پارس نقش‌جهان اصفهان که سال ۱۳۹۸ تأسیس شد و پس از آن با عملکرد خوب خود که کار را از لیگ برتر استان اصفهان آغاز و با سه‌مرتبه صعود به لیگ‌های دسته‌سوم، دسته‌دوم و دسته‌یک نامی برای خود دست‌وپا کرد. این تیم پس از حضور در لیگ آزادگان بر اثر یک تصمیم عجیب از سوی مالک این باشگاه در آستانه واگذاری و فروش سهمیه خود قرار گرفته است.

ون‌پارس فصل گذشته پس از سال‌ها استان اصفهان را در لیگ دسته‌اول صاحب سهمیه کرد و پس از چندین هفته ناکامی و نتایج نه چندان مطلوب، با مجتبی توتونی به وضعیت سفید رسید و حتی با پیروزی‌های پیاپی به یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر تبدیل شد. این تیم در جام‌حذفی نیز نمایش درخشانی مقابل پرسپولیس ثبت کرد که آن‌ها را بیش از پیش به فوتبال ایران شناساند.

اما به یک‌باره با استعفای مجتبی توتونی به‌علت دخالت مدیریت باشگاه در امور فنی، ون‌پارس دوباره در مسیر سراشیبی قرار گرفت و با کسب عنوان هفتمی، به نخستین فصل حضور در لیگ دسته‌اول پایان داد و از روزی که رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتبال باشگاه‌های کشور به پایان رسیده است نیز هیچ خبری از تنها نماینده استان اصفهان در این لیگ بیرون نیامده است.

براساس اطلاعات موثقی که به‌دست خبرنگار ایمنا رسیده، مالک باشگاه ون‌پارس اصفهان تصمیم گرفته است قید تیم‌داری در رقابت‌های لیگ دسته‌اول و تلاش برای صعود به لیگ برتر را زده و سهمیه تیم فوتبال این باشگاه را به‌فروش برسانند تا مدت‌زمان حضور این نماینده اصفهان در لیگ دسته‌اول به بیشتر از یک‌سال هم نکشد.

شنیده می‌شود در روزهای اخیر حتی دو بازیکن تیم فوتبال ون‌پارس با این تیم برای فصل آینده تمدید کرده بودند اما پس از گذشت چند روز از این اتفاق، باشگاه با آنان تماس می‌گیرد و موضوع فروش امتیاز ون‌پارس در لیگ دسته‌اول را به آنان اعلام کرده‌اند.

از سوی دیگر به نظر می‌رسد مالک ون‌پارس قصد دارد علاوه‌بر فروش سهمیه‌شان در لیگ دسته‌اول، با خرید امتیاز یک‌تیم در لیگ دسته‌دوم و دسته‌سوم کشور یا حتی لیگ برتر استان اصفهان مجدداً همان راهی که چند سال با زحمت طی کرده را تکرار کند.

کد خبر 670206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.