فتنه‌های گذشته چشم‌انداز آینده و زمینه ظهور را مشخص می‌کند

تولیت آستان مسجد مقدس جمکران گفت: اگر فتنه‌هایی را می‌بینیم، یعنی مسائل گذرا است و روند گذشته، چشم‌انداز آینده را روشن کرده است و در حال حرکت به زمینه‌سازی ظهور هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان امروز _چهارشنبه هفتم تیرماه_ در ویژه برنامه یاران بهشتی ضمن گرامیداشت یاد تمام شهدای اصفهان به‌ویژه شهید بهشتی اظهار کرد: شب عید قربان با حادثه بزرگ هفتم تیرماه مصادف شده است.

وی افزود: ۲۵ سال در بنیاد شهید حضور داشتم و به‌صورت مستند و دقیق جایگاه اصفهان به‌عنوان رتبه نخست «شهید شدن» و «شهید دادن» را شاهد هستم؛ در بسیاری از آیات قرآن اشاره شده که هیچ پیامبری را مبعوث نکردیم مگر اینکه با آن دشمنی کردند و آن را کذاب خواندند، انبوه آیات نازل شده برای این موضوع، خطاب به پیامبر اسلام (ص) برای دلداری است.

تولیت آستان مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه نازل شدن آیاتی درباره پیامبر اسلام (ص) و آزار و اذیت ایشان عبرت است، خاطرنشان کرد: تعجب نکنید اگر در روزگاری دشمنان اسلام، شخصیت برجسته‌ای را در جامعه اسلامی، مورد تهمت و اذیت و آزار قرار دادند و حتی بعضی از خواص نسبت به آن دچار خطا شدند.

وی افزود: شهید محمد منتظری زمانی بر علیه شهید بهشتی تیتر می‌زد اما زمانی که شهید بهشتی او را دید، گفت «سلام بر محمد عزیز ما» که این نوع برخورد بزرگوارانه این شهید، مسیر زندگی و نگاه شهید منتظری را عوض کرد و سرانجام هر دو در یک زمان از دیار فانی شتافتند.

رحیمیان با بیان اینکه خاطرات خاندان آقای پسندیده را مستند کردیم که خلاصه خاطرات آن در روزنامه پاسدار اسلام چاپ شد و امام خمینی (ره) تمام آن را می‌خواندند، اضافه کرد: همان زمان یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار آمریکا، مجموعه مصاحبه‌های آقای پسندیده را چاپ کرد، لذا باید بدانیم خداوند اینگونه از حق دفاع می‌کند.

تولیت آستان مسجد مقدس جمکران تاکید کرد: اگر امروز نیز شاهد هستیم که نسبت به پاک‌ترین، آزاده‌ترین انسان امروز زمین توهین و جسارت کردند، تعجب نداشت، زیرا ادامه روندی است که پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) را مسخره کردند.

وی ادامه داد: گناه ملت، انقلاب و جمهوری اسلامی ایران این است که مقابل دشمنان ایستاده است، مقاومت می‌کند و مسیر تاریخ را عوض کرده است؛ دنیا شاهد است که بر اثر خون این شهدا، زمانی که ۷۲ تن از شخصیت‌ها و ارکان کشور به شهادت می‌رسند و رئیس جمهور و نخست‌وزیر به شهادت رسیدند، هر کجای دنیا بود نظام باید فرو می‌ریخت، در حالی که امام خمینی فرمودند «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود»، لذا هر چه داریم به برکت شهدا است.

اسرائیل ۳ روز هم نمی‌تواند مقابل موشک‌هایی که حاج قاسم پایه‌گذاری کرد بایستد

وی افزود: آیا ابرقدرتی غیر این است که در منطقه خود در تمام حوادث و جنگ‌ها همچون فرار از جنوب لبنان و جنگ ۳۳ روزه از سال ۲۰۰۰ میلادی تاکنون بین ارتش مقاومت خط امام خمینی (ره) و آمریکا اتفاق افتاده است که ما شکست خورده باشیم.

تولیت آستان مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه اسرائیل سه روز نمی‌تواند جلوی موشک‌هایی که حاج قاسم پایه‌گذاری کرد بایستد، گفت: مقام معظم رهبری گفتند که آمریکا نباید در سوریه پیروز شود که معجزه‌ای رخ داد و از تمام دنیا آمدند و نتوانستند پیروز شوند و امروز یکی پس از دیگری در حال عقب نشینی هستند.

وی ادامه داد: اگر فتنه‌هایی را می‌بینیم، یعنی مسائل گذرا است و روند گذشته، چشم‌انداز آینده را روشن کرده است و در حال حرکت به زمینه‌سازی ظهور هستیم.

رحیمیان تصریح کرد: امیدواریم اصفهان به‌عنوان شهر شهیدان آثار فتنه فرهنگی را هر چه زودتر از چهره پاک خود بزداید.

به گزارش ایمنا، در پایان مراسم از خانواده شهیدان عباسعلی آقاعابدی خوابجانی، مهدی فروهر و مهدی حنائی‌نژاد تجلیل شد.

کد خبر 670205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.