جزئیات تکمیلی حریق در محل انبار عمومی شرکت حایر پلاست

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان جزئیات تکمیلی حریق در محل انبار عمومی شرکت حایر پلاست را تشریح کرد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۱۳:۱۴ امروز -چهارشنبه هفتم تیرماه- جنب شهرک صنعتی مورچه‌خورت واقع در ۱۵ کیلومتری شاهین‌شهر حریقی به وقوع پیوست و پس از تلاش سه و نیم ساعته عوامل آتش‌نشانی و ایمنی، حریق اطفا شد.

وی افزود: ۲۲ تیم آتش‌نشانی از شهرداری‌های شاهین‌شهر، اصفهان، گز و شهرهای اطراف به همراه عوامل آتش‌نشانی شهرک‌های صنعتی جی، مورچه‌خورت، شهرک بزرگ، دهق و آتش‌نشانی پالایشگاه و پتروشیمی و شهرک انرژی با تجهیزات و خودروهای آتش‌نشانی و آبرسان در انجام عملیات اطفای حریق مشارکت داشتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: مدیریت بحران شهرستان شاهین‌شهر با محوریت فرمانداری و اعزام عوامل امدادی و آتش‌نشانی تیم‌های اورژانس آمبولانس و آمبولانس نیروی انتظامی در محل حضور پیدا کردند.

وی اضافه کرد: همچنین این حادثه خسارت جانی نداشت و ۲۰ نفر دچار دودزدگی و گازگرفتگی و سه نفر سوختگی سطحی و یک نفر به مراکز درمانی اعزام شد. سوله به مساحت پنج هزار متر مربع در اثر این حادثه به همراه قطعات و مواد اولیه موجود خسارت دید، همچنین علت حادثه توسط تیم ایمنی و آتش‌نشانی در دست بررسی بوده و خللی در روند تولیدات شرکت ایجاد نشده است؛ تعدادی از تیم‌های آتش‌نشانی در محل برای لکه‌گیری حریق‌های جزئی و ایمن‌سازی کامل محل مستقر شدند.

کد خبر 670174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.