عملیات تعریض بزرگراه شهید خرازی آغاز شد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: عملیات تعریض بزرگراه شهید خرازی با حذف فضای سبز و اضافه‌شدن به سواره‌رو حدفاصل پل شهید مطهری و خیابان آتشگاه و شهید اشرفی آغاز شد.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پیرو مباحث انجام شده در خصوص پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی، امروز _چهارشنبه هفتم تیرماه_ جلسه‌ای در استانداری اصفهان با حضور نمایندگانی از پلیس راهور، فرمانداری، محیط زیست و شهرداری اصفهان و سایر اعضای شورای هماهنگی ترافیک استان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه از اهمیت اجرای این پروژه و تأثیراتی که در کاهش ۲۵ درصدی ترافیک این بزرگراه در بعضی مقاطع دارد، همچنین کاهش آلودگی هوا و مصرف سوخت صحبت شد و نماینده اداره محیط زیست بر تأثیر پروژه با توجه به اهمیت این پروژه با توجه به اطلاعات ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا تاکید داشت.

در ادامه جلسه دغدغه‌های پلیس راهور در مورد هدایت ترافیکی این بزرگراه و تأثیراتی که زمان اجرا در مورد ترافیک خواهد داشت، مطرح شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان تصریح کرد: در این نشست شهرداری اصفهان ملزم به پایبندی به تعهدات خود در خصوص زمان‌بندی اجرای این طرح، تأثیر بر ترافیک و ایمن‌سازی هنگام اجرای پروژه شد.

عملیات تعریض بزرگراه شهید خرازی آغاز شد

وی با اشاره به نگرانی‌های پلیس راهور در مورد اجرای این پروژه، گفت: با توجه به تأثیر این پروژه در افزایش رضایت شهروندان و پیگیری‌های مکرر شهروندان در لزوم آغاز سریع‌تر عملیات اجرایی این پروژه، جمع‌بندی مباحث در این جلسه مقرر شد، شهرداری در زمان اجرا، کمترین تداخل با ترافیک عبوری را ایجاد کند و اطلاع‌رسانی در این مورد به‌طور کامل از طریق صدا و سیما برای رانندگان انجام شود.

حق‌شناس با بیان اینکه در این جلسه مصوبه ترافیک شهر اصفهان برای اجرای عملیات تعریض بزرگراه شهید خرازی تأیید شد، اضافه کرد: شهرداری اصفهان ملزم به انجام اقدامات لازم در این خصوص شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: برای این منظور پس از جلسه، هماهنگی‌های لازم با مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان صورت گرفت تا اجرای این پروژه در زمان کوتاهتری انجام شود.

وی ادامه داد: امیدواریم در تابستان که به‌دلیل تعطیلی مدارس با کاهش ترافیک مواجه هستیم، اجرای این عملیات با قوت و لحاظ نکات ایمنی و رفع نگرانی پلیس راهور انجام شود.

کد خبر 670135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 11
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    5 1
    اگه ۲ طبقه بشه بهتر نیست؟
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    2 3
    اقای دکتر حسین حق شناس
  • Mehdi IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    4 2
    سلام با وجود این ماشین هایی که با سرعت پایین رو سمت سبقت رانندگی می‌کنند، هر چقدر هم اتوبان عریض باشه هیچ فایده ای نداره که نداره
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    4 2
    خداونداموات اونکسیکه این طرحوداده هزاران مرتبه بیامرزه روح رفتگانش شاداخه اتوبان فضاسبزبراچیه باوجوداینهمه تصادف وخسارت مالی وجانی.