استقبال گرم از کلاس‌های ورزشی شهرداری اصفهان در نخستین ماه تابستان 

با شروع فصل تابستان حضور ورزشکاران اصفهانی در کلاس‌های مجموعه‌های ورزشی وابسته به شهرداری اصفهان نیز پررنگ شده به طوری که از نظر تعداد مخاطب، آماری با رشد ۱۱ درصدی نسبت به زمان مشابه سال قبل ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کلاس‌های ورزشی تیرماه در ۳۱ مجموعه‌ ورزشی وابسته به شهرداری اصفهان، ۱۳ فرهنگسرا، خانه جوان و باغ بانوان پردیس در ۳۱ رشته ورزشی و با شرکت ۲۶ هزار و ۱۱۰ ورزشکار در حال برگزاری است. از این میان ۲۰ هزار و ۶۳۹ نفر بانوان و ۵۴۷۱ نفر آقایان هستند.

مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) با ۱۲۷۸ ورزشکار بالاترین آمار مخاطب در کلاس‌های ورزشی تیرماه را دارد و پس از آن ورزشگاه‌های شهید غازی با ۱۲۳۴ مخاطب، زیتون با ۱۱۵۹ مخاطب و بهمن با ۱۱۴۵ مخاطب قرار دارند.

ورزشگاه بهمن با ۵۷ کلاس بالاترین تعداد کلاس در این ماه را به خود اختصاص داده که پس از آن ورزشگاه امام خمینی (ره) با ۴۴ کلاس، ورزشگاه ابرار و ورزشگاه شهید رفیعی با ۳۷ کلاس قرار دارند.

مجموعه ورزشی فردوان با ۱۴۰ درصد افزایش بیشترین نرخ رشد کلاس‌های ورزشی را در تیرماه نسبت به اردیبهشت داشته است که پس از آن ورزشگاه سلامت با ۱۳۳ درصد افزایش و ورزشگاه گل نرگس و توانا با ۱۰۰ درصد افزایش قرار دارند. تیرماه سال گذشته ۲۳ هزار و ۵۹۶ ورزشکار از کلاس‌های ورزشی ورزشگاه‌ها استقبال کرده بودند که با توجه به آمار ثبت شده امسال، رشد مخاطب نسبت به ماه مشابه سال گذشته ۱۱ درصد است. لازم به ذکر است که ورزشگاه شاهنامه در تیرماه به ورزشگاه‌های برگزارکننده کلاس‌های ورزشی اضافه شد.

گفتنی است، علاوه بر این، ۴۸ مجموعه ورزشی دیگر شامل استخر، زورخانه، سالن‌های ورزشی توپی و رزمی با مدیریت بخش خصوصی و تحت نظارت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با دایر کردن کلاس‌های آموزشی در رشته‌های مختلف ورزشی در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

کد خبر 670120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعیده IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    1 0
    عالی