آسفالت ۶۶۱ هزار مترمربع از معابر مناطق ۵گانه شهر

شهردار نجف‌آباد گفت: شهرداری از زمان آغاز مدیریت جدید شهر، حدود ۸۰ هزار تن آسفالت را با هزینه‌ ۱۰۵ میلیارد تومان در سطحی بیش از ۶۶۱ هزار مترمربع از معابر مناطق پنج‌گانه سطح شهر، پخش کرده است.

عبدالرسول امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه شهرداری در مسیر خدمت‌رسانی هدفمند و متوازن به تمام شهروندان می‌کوشد، اظهار کرد: شهرداری از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کند تا روز به روز شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان در مناطق مختلف شهر باشیم.

وی افزود: از زمان آغاز مدیریت جدید شهری، شهرداری نجف‌آباد حدود ۸۰ هزار تن آسفالت با هزینه‌ای حدود ۱۰۵ میلیارد تومان در سطحی بیش از ۶۶۱ هزار مترمربع از معابر مناطق پنج‌گانه شهر لکه‌گیری، آسفالت و روکش شده است.

شهردار نجف‌آباد خاطرنشان کرد: مدیریت شهری از نخستین روزهای استقرار خود با تهیه طرح کلی، انتخاب پیمانکار، انعقاد قرارداد و اجرای عملیات فنی انجام پروژه‌های متعدد را در دستور کار خود قرار داد.

امامی ادامه داد: از مهر ۱۴۰۱ تا پایان خردادماه ۱۴۰۲، بیش از ۱۷۰ هزار مترمربع سطح از معابر اصلی با حدود ۲۳ هزار تن آسفالت و ۳۰ میلیارد تومان در این زمینه هزینه شد.

وی اضافه کرد: ۴۹۱ هزار مترمربع از معابر فرعی مناطق پنج‌گانه با ۵۷ هزار تن آسفالت و مبلغی حدود ۷۵ میلیارد تومان لکه‌گیری، بهسازی و روکش آسفالت شد.

شهردار نجف‌آباد با اشاره به پوشش آسفالت بیش از ۲۰۰ کوچه و معبر فرعی در مناطق پنج‌گانه نجف‌آباد گفت: سهم هر منطقه به فراخور سطح مورد نیاز، تعداد مطالبات مردمی و تعیین کارشناسان منطقه مربوطه، آسفالت شده است.

امامی افزود: اجرای آسفالت، به ترتیب در منطقه یک ۷۶ هزار مترمربع با ۸۵۰۰ تن، منطقه دو ۹۰ هزار مترمربع با ۱۱ هزار تن و مناطق سه، چهار و پنج در سطح ۱۰۰ هزار مترمربع با ۱۲ هزار تن انجام شد که با برنامه‌ریزی انجام شده تمام مناطق تعیین‌شده تحت پوشش این طرح قرار خواهد گرفت.

کد خبر 670117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.