عصرانه خبری شهرهای ایران در هفتم تیرماه

در این بسته خبری از تمهیدات ویژه سازمان آرامستان شهرداری سنندج در روز عرفه تا مردم خرم‌آباد همچنان چشم انتظار افتتاح پل ماسور و افزایش نرخ اتوبوس‌های شهری اهواز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آسفالت ۴۰۰ هزار مترمربع از معابر شهرکرد در دستور کار قرار گرفت

محمد حسین واحدیان، شهردار مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای نهضت آسفالت در این شهر گفت: آسفالت ۴۰۰ هزار مترمربع از معابر شهرکرد در دستور کار قرار گرفته است.

ارائه خدمات رسانی رایگان اتوبوسرانی بندرعباس در روز عرفه و عید سعید قربان

مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس از ارائه خدمات رسانی رایگان ناوگان اتوبوسرانی به شهروندان در روز عرفه و عید سعید قربان خبر داد.

نرخ اتوبوس‌های شهری اهواز

رضا بزاززاده، سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز اظهار کرد: نرخ کرایه اتوبوس‌های حمل و نقل شهری اهواز با مصوبه شورای شهر اهواز افزایش یافته است.

مردم خرم‌آباد همچنان چشم انتظار افتتاح پل ماسور

محمدصادق سپهوند، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری خرم‌آباد گفت: دو سال از زمان اجرای پروژه "پل ماسور" می‌گذرد و بر اساس اعتباری که به این پروژه داده شده انجام کار پیش رفته است.

یک سوم جمعیت کلانشهر کرج در بافت‌های فرسوده زندگی می‌کنند

عباس سعیدی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: بیش از ۷۲۸ هکتار از سطح شهر کرج در قالب ۶۳ محله به عنوان بافت فرسوده شناسایی شده است.

تمهیدات ویژه سازمان آرامستان شهرداری سنندج در روز عرفه

شاهرخ فاتح، رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج، در آستانه فرا رسیدن روز عرفه عید سعید قربان سازمان آرامستان شهرداری سنندج با هدف رفاه حال شهروندان برنامه‌ریزی لازم برای حضور زیارت کنندگان اهل قبور را در آرامستان "بهشت محمدی" انجام داده است.

یک گام تا تکمیل طرح ۱۴ ساله‌ی تالار مرکزی یزد

ابوالقاسم محی‌الدینی، شهردار شهر میراث جهانی یزد با اشاره به بهره‌برداری تالار مرکزی شهر یزد در ایام الله دهه فجر امسال پس از گذشت ۱۴ سال از آغاز عملیات ساخت آن، در مورد رفع مشکل پارکینگ این مجموعه نیز قول مساعد داد.

فعال بودن تمام جبهه‌های کاری در پروژه ادامه تونل غدیر قم

مسعود بخشی، سرپرست سازمان توسعه عمران شهرداری قم با اشاره به تلاش این سازمان برای تکمیل هر چه سریع‌تر پروژه ادامه تونل غدیر گفت: هیچ نقطه‌ای در کارگاه نیست که بشود در آن کار انجام داد و پیمانکار نداشته باشد.

کد خبر 670088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.