استفاده از پساب برای توسعه فضای سبز ضروری است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد با تاکید بر انجام به‌موقع سم‌پاشی و هرس درختان این شهر گفت: حفظ فضای سبز کنونی، استفاده از پساب برای توسعه فضای سبز و تلاش به‌منظور ارتقای روحیه نشاط و شادابی شهروندان باید به‌طور جدی در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماشاالله ایزدی امروز _چهارشنبه هفتم تیرماه_ در یکصدونودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: حذف فضای سبز و جایگزینی سنگ‌ریزه و شن‌های رنگی در سطح فضاهای سبز شهرکرد مناسب مرکز استان چهارمحال‌وبختیاری و در شأن شهروندان نیست.

وی با اشاره به نیاز شهرکرد به فضای سبز کافی تاکید کرد: در این راستا با بهره‌گیری از توان کارشناسان خبره و استفاده از روش‌های نوین صرفه‌جویی و مدیریت مصرف آب باید نسبت به توسعه فضای سبز در مرکز استان اقدام شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد با تاکید بر انجام به‌موقع سم‌پاشی و هرس درختان این شهر تصریح کرد: حفظ فضای سبز کنونی، استفاده از پساب برای توسعه فضای سبز و تلاش به‌منظور ارتقای روحیه نشاط و شادابی شهروندان باید به‌طور جدی در دستور کار شهرداری به‌ویژه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری قرار گیرد.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود سایر دستگاه‌های اجرایی متولی و شرکت‌های خدمات‌رسان چهارمحال‌وبختیاری نسبت به تحقق این مهم با مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد همکاری کنند.

کد خبر 670083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.