آماده همکاری با راه‌وشهرسازی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن هستیم

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: اعضای شورای اسلامی این شهر به‌منظور تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از واحدهای مسکونی مربوط به طرح نهضت ملی مسکن، آماده همکاری با اداره راه و شهرسازی چهارمحال‌وبختیاری هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _چهارشنبه هفتم تیرماه_ در یکصدونودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام راحل و تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به همه خدمتگزاران، تلاشگران و مسئولان قضائی این عرصه در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: یکی از اصول اساسی نظام اسلامی ایران و خیزش انقلابی ملت سلحشور، برپایی عدالت اسلامی در این مرز و بوم بوده است و برای تحقق این امر قوه قضائیه با پاسداری و حراست از قانون اساسی و سرلوحه قراردادن رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری، بیشترین سهم و مهم‌ترین نقش را در پایه‌گذاری نظامی مبتنی بر عدالت‌محوری داشته است.

وی افزود: اخلال‌گری اقتصادی ضربات جبران‌ناپذیری به بخش‌های مختلف جامعه وارد می‌آورد و موجب بروز تنش‌هایی در سطح لایه‌های گوناگون جامعه می‌شود، در این بین نقش نهادهایی مانند قوه قضائیه برای تقابل با چنین آسیب‌هایی برجسته می‌شود، زیرا این نهاد اصلی‌ترین مرجع مبارزه با مفاسد اقتصادی و غیراقتصادی به شمار می‌آید.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: یکی از راهکارهای رویارویی با این فسادها، نظارت مستمر بر نهادهایی است که در معرض فساد قرار دارند تا احساس امنیت برای بزهکاران مختل شود.

وی گفت: استقلال قضائی مقوله‌ای پیچیده و پردامنه محسوب می‌شود که تحقق آن مستلزم تمهید بسترهای مناسب و برنامه‌ریزی‌های جامع است و از جمله مباحث اصلی، رابطه استقلال قوه قضائیه با نظام مالی و بودجه‌ریزی حاکم بر آن است.

حیدری با بیان اینکه شهرداری شهرکرد در حوزه عمرانی، جذب اعتبارات و فعالیت‌های مدیریت شهری عملکرد مطلوبی دارد، تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی مرکز چهارمحال‌وبختیاری برای تسهیل امور به‌منظور ارتقای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان مرکز استان آمادگی همکاری با تمام مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و سازمان‌های وابسته به شهرداری را دارند.

وی ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهرکرد به‌منظور تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از واحدهای مسکونی مربوط به طرح نهضت ملی مسکن آماده همکاری با مجموعه راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری هستند.

کد خبر 670077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.