مهدی طارمی زیر نظر سران منچستریونایتد

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ شنبه دهم تیر ۱۴۰۲_ به شرح زیر است:

سان:

* وستهام امیدوار است به زودی با آرسنال برای انتقال ۱۰۵ میلیون پوندی دکلان رایس به توافق برسد.

* ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال رم ایتالیا به دنبال جذب فرد ستاره برزیلی از منچستریونایتد است.

*چلسی با نزدیک شدن به آنجلو گابریل، در آستانه اضافه کردن بازیکن جدیدی به تیم در حال رشد خود است.

دیلی میل:

* خروج کریستین پولیسیچ از چلسی پس از اینکه ستاره آمریکایی طبق گزارشات با آث میلان به توافق بلندمدت رسید نزدیکتر شده است.

* سر جیم رتکلیف، تاجر پیشنهاد دهنده برای خرید باشگاه منچستریونایتد، قصد داشته قبل از اینکه توجه خود را به خرید یونایتد معطوف کند، با پیشنهاد ۲/۳۰۰ میلیون دلاری، نیمی از سهام باشگاه بارسلونا را بخرد، اما سرانجام آبی اناری‌ها این پیشنهاد را رد کرده‌اند.

* آرنات دانجوما ستاره ویارئال، پنج ماه پس از اینکه او به طرز عجیبی از رفتن به ورزشگاه گودیسون پارک صرف نظر کرد و به جای آن به تاتنهام پیوست، دوباره زیر نظر سران اورتون قرار گرفته است.

دیلی میرر:

* فران سوریانو، مدیر اجرایی منچسترسیتی اعلام کرده که پایبندی به سیاست نقل و انتقالاتی، باعث شد علاقه خود را به دکلان رایس ۱۰۵ میلیون پوندی کاهش دهند، و به این امر پایبند خواهند بود.

* آرسنال پس از تکمیل قرارداد ۱۰۵ میلیون پوندی برای جذب دکلان رایس، کاپیتان وستهم، به گرانیت ژاکا اجازه می‌دهد تا جدا شود، اما بایر لورکوزن ممکن است برای خرید ژاکا پیشنهاد خود را بهبود بخشد.

* خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا تأیید کرد که غول‌های اسپانیایی تابستان گذشته پیشنهادی هنگفت برای جذب فرنکی دی یونگ، دریافت کرده‌اند، و ادعا کرده که دوباره پیشنهادات جدیدی برای این هافبک هلندی ارائه شده است.

اتلتیک:

* انتظار می‌رود پاتریک ویرا به عنوان سرمربی جدید استراسبورگ فرانسه انتخاب شود.

* کریستیانو جونتولی پس از تأیید این خبر که از سمت خود به عنوان مدیر ورزشی ناپولی کناره گیری می‌کند، قرار است به یوونتوس بپیوندد.

* باشگاه کاردیف سیتی به پرداخت قسط دوم و سوم مبلغ انتقال امیلیانو سالا فقید بازیکن نانت فرانسه، محکوم شده است.

* باشگاه میلان در حال مذاکره برای جذب یونس موسی هافبک آمریکایی از والنسیا است.

دیلی تلگراف:

* لیام دلپ، مهاجم منچسترسیتی، در آستانه امضای قرارداد قرضی به مدت یک فصل برای پیوستن به هال سیتی در چمپیونشیپ است.

* باشگاه یونیون برلین آلمان به دنبال بستن قرارداد با برندن آرونسون، هافبک لیدز یونایتد، است تا تیم خود را برای شرکت در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا تقویت کند.

* منچسترسیتی، جذب اسپایک بریتز، دروازه‌بان زیر ۱۶ سال انگلیس را نهایی کرده است. این اولین قرارداد حرفه‌ای تبدیل نوجوان انگلیسی است‌.

روزنامه گاردین:

* فروش بازیکنان چلسی قرار است با پیوستن کاپیتان باشگاه، سزار آزپیلیکوئتا به اتلتیکو مادرید، ادامه یابد.

* وستهام قصد ندارد جانلوکا اسکاماکا را قرضی به تیمی دیگر بفرستد، علیرغم اینکه باشگاه رم ایتالیا، مهاجم ایتالیایی را در تابستان امسال هدف قرار داده است.

* انتظار می‌رود دنیل فارک سرمربی جدید لیدز یونایتد شود و امیدوار است که برای بازگشت تیمش از چمپیونشیپ به لیگ‌برتر، تمرینات روز دوشنبه و به موقع آغاز شود.

دیلی اکسپرس:

* گفته می‌شود منچستریونایتد به مهدی طارمی ستاره ایرانی و ۳۰ ساله پورتو که می‌تواند تبدیل به مهاجم جدید آن‌ها شود، "توجه کرده است".

ایونینگ استاندارد:

* چلسی به لوی کولویل پیشنهاد قرارداد جدید داده است اما این مدافع می‌خواهد قبل از تصمیم گیری درباره آینده خود، با مائوریسیو پوچتینو صحبت کند.

* ایجنت مارک کوکوریا صحبت‌ها در مورد انتقال مدافع چلسی به اتلتیکو مادرید را رد کرد.

* ویلیان برزیلی، پیشنهاد فولام برای تمدید یک ساله قرارداد را رد کرده و به دنبال بررسی سایر پیشنهادات لیگ‌برتری است.

* چلسی پس از پذیرفتن پیشنهاد ۶۰ میلیون پوندی منچستریونایتد برای میسون مانت، تلاش‌های خود را برای جذب مویزس کایسدو افزایش خواهد داد.

* اختلاف بین دارندگان حق پخش لیگ‌برتر انگلیس در خاورمیانه، باعث شده که احتمالاً مردم امارات، از تماشای فوتبال لیگ‌برتر و لیگ قهرمانان در فصل آینده محروم شوند.

دیلی رکورد:

* باشگاه رنجرز با مبلغ قابل توجهی به دنبال جذب سیریل دسرز از کرمونزه ایتالیا است.

سان اسکاتلند:

نونو اسپیریتو سانتو سرمربی الاتحاد عربستان به دیگو ژوتا قول داده است که اگر به تیم عربستانی بپیوندد، دستمزدی ۲۰ میلیون پوندی دریافت خواهد کرد.

کد خبر 670048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.