مناسب‌سازی برای معلولان  در انجام پروژه‌های عمرانی و شهری لحاظ شود

شهردار کرمانشاه در دیدار جمعی از معلولان بر مناسب‌سازی فضاهای شهری برای آسایش این قشر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نادر نوروزی در دیدار جمعی از معلولان، اظهار کرد: از ابتدای آغاز به کار در شهرداری کرمانشاه بر توجه به خواسته‌های معلولان تأکید کرده و از مدیران درخواست کرده‌ام که پروژه‌های عمرانی و شهری و نیازهای معلولان مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در شهر کرمانشاه به مناسب‌سازی معابر و خیابان‌ها برای معلولان توجه نشده، اما به مدیران مناطق و سازمان‌ها توصیه اکید شده است که در همه طرح‌ها و پروژه‌ها به مناسب‌سازی و ایجاد امکانات برای معلولان برنامه‌های ویژه‌ای داشته باشند.

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: معلولان عضوی از جامعه شهروندی محسوب می‌شوند و حق آن‌ها است که از امکانات مناسب شهری برخوردار باشند، امیدواریم با کمک همین معلولان که صاحب فکر و اندیشه و دارای تحصیلات عالی هستند بتوانیم در راستای مناسب‌سازی شهر برای معلولان اقدامات خوبی را انجام دهیم.

به گزارش ایمنا، نادر نوروزی اولین شهردار کرمانشاه است که جمعی از معلولان را به نمایندگی از این قشر به عنوان مشاور خود برای فراهم کردن خدمات‌رسانی مناسب به معلولان برگزیده است و طی جلساتی از نظرات و پیشنهادات آن‌ها استفاده و به مدیران زیرمجموعه اعلام می‌کند.

کد خبر 669976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.