منچستریونایتد یک‌ بار دیگر توسط هافبک یوونتوس ناکام شد

به نظر می‌رسد منچستریونایتد یک بار دیگر فرصت جذب آدرین رابیو را از دست بدهد و این هافبک برای امضای قراردادی جدید با یوونتوس، موافقت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آدرین رابیو هافبک ملی‌پوش فرانسوی، مدتی است که در رادار سران شیاطین‌سرخ قرار گرفته و یونایتد تلاش می‌کند تا به هر شکل ممکن متقاعد سازد تا راهی ورزشگاه الدترافورد شود.

رسانه کوریره دلو اسپورت گزارش می‌دهد که علیرغم داشتن پیشنهادی از انگلیس، رابیو با یووه به توافق رسیده است. مادر او، که به عنوان نماینده‌اش نیز عمل می‌کند، بحث‌های مثبتی با سران بیانکونری انجام داده، و این احتمال وجود دارد که قرارداد جدید، به زودی امضا شود.

رابیو قرار بود در پایان ماه ژوئن، بازیکن آزاد شود، و سران یونایتد از این اتفاق خوشحال بودند، اما پیشنهادی ۷ میلیون یورویی (۶ میلیون پوند/۸ میلیون دلار) یووه که گفته می‌شود قرارداد این بازیکن ۲۸ ساله را یک ساله تمدید می‌کند، او را متقاعد ساخته تا حداقل ۱۲ ماه دیگر در تورین بماند.

رابیو در فصل گذشته عملکرد خوبی برای یووه داشت و ۱۱ گل و ۶ پاس گل طی ۴۸ بازی در تمامی رقابت‌ها ثبت کرد. او همچنان بخش مهمی از برنامه‌های ماسیمیلیانو آلگری باقی خواهد ماند، حالا، اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد مجبور است توجه خود را برای تقویت خط هافبک تیمش، به ستاره دیگری معطوف کند.

کد خبر 669934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.