سارقان محتویات داخل خودرو، به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کردند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو سارق محتویات داخل خودروی شهروندان لنجانی در عملیات کاراگاهان پلیس آگاهی این شهرستان و اعتراف متهمان به ۱۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان شهرستان لنجان به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان مبنی بر سرقت محتویات داخل خودروی آنها، موضوع در دستور کار کاراگاهان قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع جرم و بررسی صحنه‌های سرقت متوجه شدند که تمام این سرقت‌ها به یک شیوه صورت گرفته است و در ادامه با جمع‌آوری آثار و مستندات لازم در کمترین زمان ممکن توانستند هویت دو نفر که در این سرقت‌ها دست داشتند را به دست آورند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: با مشخص شدن هویت عاملان سرقت‌های داخل خودرو، آنها در رصد هوشمندانه کاراگاهان قرار گرفتند و سرانجام در یک عملیات ضربتی در منزل خود دستگیر شدند.

وی ادامه داد: متهمان که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند، در نهایت پس از مواجهه با مدارک و مستندات ارائه شده از سوی کاراگاهان، لب به اعتراف گشودند و به ۱۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان لنجان اقرار کردند. در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه متهمان سرقت‌های خود را در ساعات اولیه بامداد انجام می‌دادند و بیشتر به خودروهای پراید مدل پایین و پیکان که از ضریب امنیتی پایین‌تری برخوردار بودند، دستبرد می‌زدند، خاطرنشان کرد: شهروندان خودروهای خود را در کوچه‌هایی که خلوت، تاریک، کم‌تردد و فاقد دوربین مداربسته است، رها نکنند و برای افزایش ایمنی وسایل نقلیه خود آنها را به دزدگیر و دیگر تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

کد خبر 669903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.