دانلود قسمت 6 قهوه ترک (سریال قهوه ترک قسمت ۶) دانلود قسمت ششم سریال قهوه ترک باحجم رایگان

دانلود قسمت 6 قهوه ترک، دانلود قسمت ۶ سریال قهوه ترک، دانلود قسمت ششم سریال قهوه ترک، دانلود سریال قهوه ترک قسمت ۶ ششم، دانلود سریال قهوه ترک قسمت 6 کامل، دانلود فیلم قهوه ترک قسمت ۶، دانلود قسمت جدید قهوه ترک با حجم نیم رایگان در ادامه مطلب امکان پذیر است.

سریال ایرانی قهوه ترک به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته محصول کشور ایران میباشد. فیلمنامه این اثر توسط محمد رضایی‌راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد به نگارش در آمده است. و از جمله بازیگران این سریال میتوان به حامد بهداد، امیر جعفری و مجتبی پیرزاده اشاره کرد.

************************

برای دانلود قسمت ششم سریال قهوه ترک به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال قهوه ترک قسمت ۶

************************

دانلود قسمت 6 قهوه ترک (سریال قهوه ترک قسمت ۶) دانلود قسمت ششم سریال قهوه ترک باحجم رایگان

بازیگران سریال قهوه ترک

حامد بهداد، امیر جعفری و مجتبی پیرزاده از بازیگران اصلی «قهوه ترک» هستند.

تازه‌ترین محصولات اختصاصی پلتفرم فیلم‌نت به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته به‌زودی منتشر خواهد شد. فیلمنامه این اثر توسط محمد رضایی‌راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد به نگارش در آمده است.

داستان سریال قهوه ترک

داستان سریال قهوه ترک داستان شکل متفاوتی دارد. در ابتدا شاهد دیدن دو خواهر دوقلو به نام‌های ترانه و طنین هستیم که از لحاظ ظاهری کاملا شبیه هم هستند اما روحیات آنها زمین تا آسمان تفاوت دارد. طنین دختری آرام و منطقی است و در برابر او ترانه بی‌پروا و سرکش به نظر می‌رسد. ماجرا از آنجایی شروع می‌شود که ترانه از طریق فضای مجازی با پسری به نام پرهام آشنا می‌شود. او که پرستار است، کارش را از دست می‌دهد و با یک گروه موسیقی خیابانی همکاری می‌کند. پرهام جوانه رویایی را در دل ترانه می‌کارد که برای رسیدن به آن هر خطری می‌کند. ترانه برای رسیدن به پرهام ابتدا به ترکیه می‌رود و قصد دارد بعد از آن به آلمان سفر کند اما ورق برمی‌گردد و شاهد اتفاقات دیگری خواهیم بود. این خلاصه سریال قهوه ترک است که عنوان کردیم.

فیلمنامه این مجموعه توسط محمد رضایی‌راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد به نگارش درآمده است. نغمه ثمینی پیشتر همراه با حسن فتحی نگارش سریال «شهرزاد» را عهده‌دار بود و رضایی‌راد هم که بیشتر در حوزه نمایشنامه‌نویسی فعالیت دارد، در فیلمی به کارگردانی سیروس حسن پور با نام «چوپان دروغگو» با ثمینی همکاری داشته است.

دانلود قسمت 6 قهوه ترک (سریال قهوه ترک قسمت ۶) دانلود قسمت ششم سریال قهوه ترک باحجم رایگان

سریال نیوکمپ به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال اکبر عبدی، حمید گودرزی، حسن معجونی، گیتی قاسمی، بهاره افشاری، حامد آهنگی، لادن ژاوه وند، ایمان صفا، فرزاد فرزین، لیلا اوتادی، ملیکا شریفی نیا و ساناز سعیدی به هنرمندی پرداخته‌اند..

داستان سریال نیوکمپ

درباره خانواده ای است درسایت شرط‌بندی بازی فوتبال شرکت می کنند. این خانواده که دچار مشکل مالی زیادی شده است، پسر خانواده برای حل این بحران روی بازی مساوی ایران با آرژانتین شرط می‌بندد. در 90 دقیقه بازی همه چیز ایده آل و بر وفق مراد او پیش می رود و امیدوار کننده است. ناگهان در دقیقه 91 بازی مسی به دروازه ایران گل می زند. این گل که باعث باخت او می شود باعث ایجاد داستان های جدیدی برای این خانواده می شود.

************************

برای دانلود سریال نیوکمپ قسمت هشتم به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 8 نیوکمپ

************************

بازیگران سریال نیوکمپ

بهرام افشاری, ترلان پروانه, فرزاد فرزین, حسن معجونی, گیتی قاسمی, لادن ژافه وند, ایمان صفا, لیلا اوتادی, ملیکا شریفی نیا, ساناز سعیدی, اکبر عبدی, حمید گودرزی

در صورت تمایل به دانلود فیلم ایرانی به شیوه‌‎ی سریع و راحت از یک سایت معتبر می‌توانید به آدرس filmekade ارائه دهنده‌‎ی انواع فیلم ایرانی و خارجی در تنوع بسیار بالا مراجعه نمایید. این وبسایت با ایجاد دسته بندی‌‎های مشخص منجر به سهولت دسترسی به کلیه‌‎ی فیلم‎‌ها شده و با ارائه اطلاعاتی در خصوص مشخصات هر فیلم و سریال امکان انتخاب صحیح یک فیلم را ایجاد می‌کند.

گرافیک و چینش یک سایت دانلود فیلم و سریال فوق‌العاده دارای اهمیت است. در واقع وقتی کاربران چنین وب‌سایت‌هایی را باز می‌کنند باید مثل آب خوردن به موارد دلخواه‌شان دسترسی داشته باشند. در واقع باید مشخص شده باشد که دسته‌بندی ژانر فیلم‌ها در کدام بخش از سایت وجود دارد و اگر در این خصوص کاربران احساس راحتی نکنند، مطمئناً خیلی زود سایت دانلود فیلم را ترک خواهند کرد. به طور کلی دسترسی راحت به انواع فیلم ایرانی و پیدا کردن ساده لینک دانلودها برای سایت‌های این‌چنینی فوق‌العاده مهم است که باید مدنظر قرار داده شود.

کد خبر 669898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.