عصرانه خبری شهرهای ایران در ششم تیرماه

در این بسته خبری از فضای سبز شهر جندی شاپور دو برابر می‌شود تا خودروهای جدید وارد ناوگان تاکسیرانی قزوین شد و اتمام عملیات اجرایی گذر فرهنگی همدان تا پایان امسال‌ را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

فضای سبز شهر جندی‌شاپور دزفول ۲ برابر می‌شود

لهراسب عالی‌پور، شهردار شهر جندی شاپور دزفول با بیان اینکه سرانه فضای سبز شهری از ۷۵ سانتیمتر در سال ۱۴۰۰ به ۲ متر افزایش یافته است، گفت: این سرانه تا هفته دولت امسال به چهار متر معادل ۲۰ هزار مترمربع افزایش می‌یابد.

خودروهای جدید وارد ناوگان تاکسیرانی قزوین شد

محمدرضا وثوق نیا، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با توجه به مصوبه شورای عالی ترافیک کشور در آذر سال گذشته مبنی بر معرفی خودروی سورن پلاس به عنوان جایگزین تاکسی‌های فرسوده، بخشی از این خودروها وارد ناوگان تاکسیرانی قزوین شد.

چهار مرکز عرضه دام قربانی در بجنورد ساماندهی شد

مجید شادکام، معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: چهار مرکز عرضه دام قربانی در این شهر ساماندهی شده است و از مردم انتظار می‌رود که دام مورد نیاز را از این مکان‌ها خریداری کنند.

۱۲۰۰ نفر از کارکنان شهرداری اهواز تبدیل وضعیت شدند

رضا امینی، شهردار اهواز با بیان اینکه حدود ۹ هزار نفر از رسمی تا پیمانکاری و قراردادی در شهرداری اهواز مشغول کار هستند گفت: یک هزار و ۲۰۰ نفر از ایثارگران این شهرداری، طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، تبدیل وضعیت شدند که موجب اطمینان قلبی و ضمانت شغلی آنها شد.

اتمام عملیات اجرایی گذر فرهنگی همدان تا پایان امسال‌

احسان صباغی، مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری همدان از اتمام عملیات اجرایی گذر فرهنگی شهر همدان تا پایان سال جاری خبر داد.

اختصاص اعتبار جهت توسعه و نگهداری فضای سبز شهرکرد

سیدرضا هاشمی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد از اختصاص بیش از ۴۲ میلیارد تومان برای توسعه و نگهداری فضای سبز در سال جاری خبر داد.

به‌کارگیری کودکان توسط پیمانکاران پسماند ممنوع است

محمدرضا خسروی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: به‌کارگیری کودکان کار و اتباع توسط پیمانکاران پسماند غیرمجاز است.

ارائه خدمات حقوقی رایگان به شهروندان تهرانی در سرای محلات

محمد امین توکلی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از انعقاد تفاهم‌نامه مشترک با قوه قضائیه با هدف ارائه خدمات حقوقی رایگان به شهروندان در سراهای محلات شهر تهران خبر داد.

کد خبر 669871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.