راه‌اندازی کانال‌های ارتباطی برای بررسی رویدادهای جاری محلات تهران

نایب رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: با راه‌اندازی و تقویت کانال‌های ارتباطی در فضای مجازی ضمن بررسی رویدادهای جاری محلات از طریق کنش ارتباطی و مشارکت ارتباط مؤثر با معتمدان محلات، به احصا و رفع نیازمندی‌های شهروندان خواهیم پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سیدمحمد آقامیری امروز _سه‌شنبه‌ششم تیرماه_ در دوازدهمین نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات که با حضور شهردار و معتمدان و نخبگان محلات بیست‌وهفت‌گانه منطقه یک برگزار شد، با بیان اینکه بهره‌گیری از فضای مجازی در شناسایی و پیگیری مشکلات محلات ضروری است، اظهار کرد: با راه‌اندازی و تقویت کانال‌های ارتباطی در فضای مجازی ضمن بررسی رویدادهای جاری محلات از طریق کنش ارتباطی و مشارکت ارتباط مؤثر با معتمدان محلات به احصا و رفع نیازمندی‌های شهروندان خواهیم پرداخت.

وی با اشاره به تداوم این جلسات افزود: ارتباط مستمر معتمدان محلی با مدیریت شهری و حضور فعال آنان در احصای درخواست‌های محلات و ارائه خدمات‌رسانی به‌نحو شایسته به شهر و شهروندان امری ضروری است و این مقوله علاوه بر جلسات حضوری با راه‌اندازی و تقویت کانال‌های ارتباطی مجازی دنبال خواهد شد.

نایب رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: در این نشست هر کدام از نمایندگان و معتمدان محلات بیست‌وهفت‌گانه شمال تهران مشکلات، درخواست‌ها و پیشنهادهای خود در راستای ارتقای خدمات‌رسانی شهری در منطقه یک را مطرح کردند.

مدیریت شهری به درخواست شهروندان محلات شمال تهران رسیدگی کند

سیدمهدی صباغ، شهردار منطقه یک تهران نیز در این نشست گفت: از سطح محلات شمال تهران بازدیدهای زیادی انجام شد؛ مدیریت شهری این منطقه با عزم جدی به درخواست‌های شهروندان رسیدگی می‌کند.

وی افزود: در این نشست، برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات اجرایی پیش‌رو برای تأمین سرانه‌های فرهنگی، تفریحی و گردشگری، خدمات شهری و فضای سبز مطرح شد.

کد خبر 669825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.