تکمیل بخش شرقی رینگ چهارم تا اوایل سال آینده

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در سال جاری حدود ۳۰۰ دستگاه اتوبوس به‌صورت مشارکتی خریداری یا در صورت امکان وارد کشور می‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم تا انتهای سال جاری یا حداکثر اوایل سال آینده رینگ چهارم در قسمت شرق اصفهان تکمیل شود.

عباس حاج‌رسولی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه بودجه سال جاری حدود ۲۳ هزار میلیارد تومان است، اظهار کرد: حدود ۷۰ درصد پروژه‌ها، تملک، دارایی و عمرانی است که در رأس آن خط دو مترو و ساخت ایستگاه‌های آن قرار دارد که تلاش می‌کنیم بخشی از آن حدفاصل دارک تا میدان لاله تا دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه برای رینگ چهارم شهر حدود هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، افزود: تلاش می‌کنیم تا انتهای سال جاری یا حداکثر اوایل سال آینده رینگ چهارم در قسمت شرق اصفهان تکمیل شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مسائل حمل‌ونقل و ترافیکی شهر اصفهان تصریح کرد: ناوگان اتوبوسرانی شهر فرسوده شده است، البته در دوران شیوع کرونا استفاده زیادی از اتوبوس‌ها نمی‌شد که این موضوع موجب افت عمر ناوگان حمل‌ونقل عمومی شد، پس از فروکش شدن کرونا که استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی به شرایط قبل از شیوع این بیماری بازگشت، کمبود اتوبوس احساس شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته حدود ۳۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی شهر اصفهان اضافه شد، گفت: تعدادی از این اتوبوس‌ها خریداری و تعدادی اتوبوس‌های قبلی بازسازی شده است، در سال جاری نیز حدود ۳۰۰ دستگاه اتوبوس به‌صورت مشارکتی خریداری یا در صورت امکان وارد کشور می‌شود که در این راستا اعتبار خوبی توسط مدیریت شهری اصفهان برای خرید اتوبوس در نظر گرفته شده است.

حاج‌رسولی‌ها با تاکید بر لزوم احداث ادامه خیابان آیت‌الله زاهد خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم ادامه این خیابان هرچه سریع‌تر احداث شود تا بار ترافیکی خیابان مسجد سید نیز کاهش پیدا کند.

کد خبر 669818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.