مدیریت شهری برای ۲ بانده‌شدن کمربندی شمالی شهرکرد آماده همکاری است

رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد گفت: مجموعه مدیریت‌شهری در شهرداری و شورای اسلامی این شهر برای دو بانده‌شدن کمربندی شمالی شهرکرد آمادگی لازم جهت همکاری را دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه بیگی امروز _سه‌شنبه ششم تیرماه_ در یکصدوهشتادونهمین جلسه شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: در حال حاضر کمربندی شمالی شهرکرد با خطرها و مشکلاتی همراه است و موجب بروز تصادف و جان باختن تعدادی از افراد شده است.

وی افزود: مجموعه مدیریت‌شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد برای دو بانده شدن کمربندی شمالی شهرکرد آمادگی لازم جهت همکاری را دارند.

رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: سامان‌دهی میدان آیت‌الله حسن‌زاده‌آملی واقع در کمربندی شمالی شهرکرد در محل اتصال محله منظریه و مقابل دانشگاه‌های آزاد اسلامی و علوم‌پزشکی باید با سرعت عملیاتی و اجرایی شود.

وی با اشاره به رفع نشدن مشکلات دامداران ناحیه غرب شهرکرد گفت: تسریع در روند رفع مشکلات مرتبط با مجتمع دامپروری این ناحیه از خواسته‌های ۲۵ ساله مردم منطقه است که باید با کمک و همکاری شرکت آب منطقه‌ای، سازمان جهاد کشاورزی، اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال‌وبختیاری و دستگاه‌های اجرایی مرتبط دیگر رفع شود.

محمدرضا بیاتی، رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد نیز در این جلسه گفت: جداسازی آب آشامیدنی و آب مورد نیاز برای مصارف دیگر می‌تواند در مدیریت مصرف و صرفه‌جویی منابع آب تأثیرگذار باشد.

بیاتی اظهار کرد: وجود برخی کدورت‌ها در آب لوله‌کشی شهرکرد منجر به کاهش اعتماد شهروندان در سلامت آب خواهد شد و به‌همین منظور باید کدورت آب آشامیدنی به کمترین میزان ممکن در حد استانداردهای علمی برسد.

کد خبر 669812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.