افتخار می‌کنم در خدمت باشگاه ریشه‌دار ذوب‌آهن هستم + عکس

محمد ربیعی با انتشار متنی در صفحه‌ شخصی خود به ذوب‌آهن و هواداران این تیم قول داد تمام تلاش خود را برای موفقیت گاندوهای اصفهانی به‌کار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز یکشنبه هفته جاری محمد ربیعی، سرمربی چهار فصل اخیر تیم فوتبال مس رفسنجان پس از اینکه راه خود را با نارنجی‌پوشان جدا کرد با انجام مذاکرات مفصل و توافقات نهایی، به‌طور رسمی و به‌مدت یک به‌اضافه یک‌سال هدایت تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان را برای فصل بیست‌وسوم لیگ برتر برعهده گرفت.

ربیعی روز گذشته قرارداد خود را در کنار علیرضا احسانی به امضا رساند و حالا آماده می‌شود تا به‌زودی راهی اصفهان شود و تیم خود را برای یک فصل پرچالش آماده کند. سرمربی جدید گاندوها امروز در صفحه‌شخصی اینستاگرامش پستی برای ذوب‌آهن و هواداران این تیم منتشر کرد که در ادامه آن را می‌خوانید:

«مسیر پررمز و راز مربیگری امسال مرا به سمتی کشانده که وقتی به تاریخچه آن با دقت می‌نگرم سرشار از اصالت و ریشه و هویت است و افتخار می‌کنم که در خدمت مردم شریف اصفهان و باشگاه ریشه‌دار، مردمی و اصیل ذوب‌آهن هستم.

از همین‌جا از تمامی پیشکسوتان و تاریخ‌سازان این باشگاه بزرگ رخصت طلبیده و خالص‌ترین عرض ارادتم را پرتاب می‌کنم به سمت هواداران عزیز ذوب‌آهن، تا بتوانیم در کنار همدیگر برگی زرین برای ذوب‌آهن کبیر رقم بزنیم.

فارغ از هرگونه نگاه عوام‌فریبانه، با نهایت واقع‌بینی به شرایط موجود این قول را به تمامی هواداران عزیز می‌دهم که با نهایت توان و تلاش بی‌وقفه در جهت نیل به اهداف عالیه و ترقی و رشد باشگاه و شادی شما عزیزان از هیچ کوششی دریغ نداشته باشم و همه با هم برای نام بزرگ ذوب‌آهن با تمام توان بجنگیم.

ارادتمند شما، محمد ربیعی»

افتخار می‌کنم در خدمت باشگاه ریشه‌دار ذوب‌آهن هستم+عکس

کد خبر 669808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.