سازمان فناوری شهرداری تهران مشکل ثبات مدیریتی دارد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس بررسی‌ها یکی از علت‌های رفع‌نشدن مشکلات سازمان فناوری شهرداری نبود ثبات مدیریتی است، چراکه طی یک سال، چهار سرپرست داشته است و این شرایط خوب نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اصغر قائمی امروز _سه‌شنبه ششم‌تیرماه_ در یکصدوپنجاه‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری اظهار کرد: روز گذشته از سازمان فناوری شهرداری تهران بازدید کردم و مشکلات همچنان وجود دارد.

وی افزود: بر اساس بررسی‌ها یکی از علت‌های رفع‌نشدن مشکلات سازمان فناوری شهرداری نبود ثبات مدیریتی است، چرا که طی یک سال چهار سرپرست داشته است و این شرایط خوب نیست.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: امسال ۱۰۹ نفر از مدیران ارشد لایه یک شهرداری و سال گذشته ۶۸ نفر تغییر کردند و این تغییرات در هر لایه با جمعی از تغییرات مدیریتی روبه‌رو شده است.

وی با اشاره به اینکه ۶۲ درصد مدیران شهرداری تغییر کردند و ۲۹ درصد سهم مدیران کل بوده است، ادامه داد: با توجه به بررسی‌ها میانگین مدیریت یک مدیر در شهرداری پایتخت هفت تا هشت ماه بوده است و هنگامی که زمان مدیریت این اندازه باشد برای کار انگیزه‌ای باقی نخواهد ماند.

برای تغییر ساختارها در شهرداری هشدار داده بودیم

ناصر امانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در این جلسه طی تذکری اظهار کرد: پیرامون تغییر ساختار و حذف پست‌ها در شهرداری از ابتدای فعالیت شورای ششم هشدار داده بودیم.

وی ادامه داد: تذکرها از جانب هیئت رئیسه به شهردار اعلام شد اما در این خصوص هنوز پاسخی دریافت نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: به‌تازگی در ساختار سازمان بازرسی شهرداری تهران ابلاغیه‌ای داشتیم مبنی بر اینکه ۸۹۰ پست سازمانی، ۱۶ معاون و بیش از ۱۰۰ پست مدیریتی ایجاد شده است.

امانی اضافه کرد: ابلاغ ساختار در شهرداری پایتخت برای امسال متوقف شده است و بررسی این موضوع باید به شورای اسلامی شهر تهران آورده شود و چنانچه در صحن علنی شورا تغییرات تصویب نشود، برای مجریان و تصویب‌کنندگان مسئولیت دارد.

کد خبر 669806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.