تجمع اعتراضی هواداران منچستریونایتد در ورزشگاه اولترافورد!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ سه‌شنبه ششم تیر ۱۴۰۲_ به شرح زیر است:

اتلتیک:

* باشگاه وستهام یک پیشنهاد رسمی از منچسترسیتی برای هافبکش، دکلان رایس دریافت کرده است که این پیشنهاد به مبلغ ۸۰ میلیون پوند و ۱۰ میلیون پوند متغیرات‌، برآورد می‌شود.

* کریس ریگ، بازیکن نوجوان ساندرلند، پیشنهاد نیوکاسل و منچستریونایتد را رد کرده و قرار است قرارداد جدیدی را در استادیوم آو لایت با تیم فعلی‌اش امضا کند.

دیلی تلگراف:

* تاتنهام می‌خواهد این هفته برای جذب جیمز مدیسون، توافقی با لسترسیتی حاصل کند، اما به نظر می‌رسد روباه‌ها روی ارزش ۶۰ میلیون پوندی مهاجم انگلیسی خود، تاکید دارند.

* میسون مانت آماده است تا به تمرینات چلسی برگردد و در صورت تعلیق انتقال به منچستریونایتد، خود را برای تور پیش فصل آبی‌ها در ایالات متحده آماده کند.

دیلی میل:

* آرسنال پیشنهادی ۴۱.۵ میلیون پوندی برای یورین تیمبر مدافع آژاکس ارائه کرده است و به توافق شخصی با بازیکن هلندی نزدیک است.

* منچستریونایتد در حال بررسی شرایط برای خرید تیلور بوث، هافبک باشگاه اوترخت هلند است، سبک بازی او شدیداً مورد تحسین اریک تن‌هاخ سرمربی شیاطین‌سرخ قرار دارد.

* فولام قصد دارد به برنان آرونسون، هافبک لیدز یونایتد، برای حضور مجدد در لیگ‌برتر، پیشنهادی ارائه دهد.

* نیکو ویلیامز ملی‌پوش اسپانیایی قصد ندارد به استون‌ویلا بپیوندد، زیرا او به توافقی جدید با اتلتیک بیلبائو اسپانیا نزدیک است.

* استون‌ویلا در تلاش است تا برای جذب پائو تورس مدافع ویارئال، یکی از بازیکنانش را در قرارداد بگنجاند تا از پرداخت بند ۵۵ میلیون پوندی او اجتناب کند.

* لوکاس هرناندز، مدافع بایرن مونیخ، پس از اینکه مورد توجه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه قرار گرفت، از سوی اولتراهای باشگاه پیغامی دریافت کرده که هواداران فرانسوی از او استقبال نخواهند کرد.

* جرمین پنانت انگلیسی، فاش کرد که سال ۲۰۰۹، در آستانه ترک لیورپول به مقصد رئال مادرید بود، اما این انتقال توسط خوانده راموس، سرمربی وقت رئال لغو شد و او به‌عنوان بازیکن قرضی به پورتسموث رفت.

تایمز:

* هواداران منچستریونایتد قرار است امروز در اعتراض به وضع باشگاه و عدم موفقیت در پیدا کردن مالک جدید، در ورزشگاه اولدترافورد تجمع کرده و اعتراض کنند.

* فرانچسکا ویتفیلد، رئیس گروه برنامه‌ریزی منچستریونایتد می‌گوید که فوتبال زنان باید از یکسری قوانین مالی پیروی کند تا رقابت‌پذیری لیگ فوتبال زنان را بهبود بخشد.

سان:

* تاتنهام در حال بستن قرارداد با گلیلمو ویکاریو، دروازه‌بان امپولی است که برای انجام تست‌های پزشکی در لندن به سر می‌برد.

* گیلفی سیگوردسون هافبک سابق اورتون قرار است با وین رونی در دی سی یونایتد آمریکا، همکاری کند.

* منچستریونایتد ممکن است در تابستان امسال نتواند سوفیان امرابات را جذب کند، این درحالی است که میلان مشتاق جذب بازیکن مراکشی به عنوان جانشینی برای ساندرو تونالی است که به نیوکاسل می‌رود.

* فابیو پاراتیچی علی‌رغم استعفای خود از سمت مدیر ورزشی در پی رسوایی قصور در یوونتوس، که منجر به محرومیت ۳۰ ماهه او شد، حالا به عنوان مشاور در تاتنهام مشغول به کار شده است.

* بر اساس گزارش‌های منتشر شده در ترکیه، بشیکتاش در حال آماده‌سازی ارائه یک پیشنهاد برای جذب کلچی ایهاناچو، مهاجم لستر است.

اوینینگ استاندارد:

* منچستریونایتد قصد دارد با پیروزی در رقابت برای جذب هری آماس، نوجوان مورد تقاضای واتفورد، رسماً وارد پنجره نقل و انتقالات تابستانی شود.

دیلی استار:

* توماس زیلیاکوس، شخص پیشنهاد دهنده برای خرید باشگاه منچستریونایتد، روند فروش این باشگاه را مسخره‌ترین اتفاق تاریخ دانسته و می‌گوید "تا به حال، کسی را ندیده است که نتواند تصمیمی بگیرد"

دیلی میرر:

* آرسنال در نظر دارد در صورت عدم موفقیت در جذب دکلان رایس، یوسف فوفانا، هافبک ۳۰ میلیون پوندی موناکو را به خدمت بگیرد.

* وویچیچ شزنی دروازه‌بان تیم فوتبال یوونتوس پس از اینکه فصل گذشته در جریان بازی برای این تیم، دچار مشکلات قلبی ناشناخته شده بود، اعلام کرد که از اتفاقاتی که برای جان او رخ بدهد، می‌ترسد.

روزنامه گاردین:

* سلتیک برای به خدمت گرفتن کینگز کاگاوا، هافبک ستاره‌سرخ بلگراد تلاش می‌کند، اما برای جذب بازیکن زامبیایی، باید با چند تیم از سراسر اروپا رقابت کند.

سان اسکاتلند:

* رونی دیلا، سرمربی سابق سلتیک، به ادعاهایی که در مورد خروج شوکه‌کننده‌اش از باشگاه استاندارد لیژ برای رفتن تیم رقبیب آن‌ها یعنی تیم کلوب بروخه انجام شده بود، پاسخ داد و همه چیز را "دروغ" خواند.

دیلی رکورد:

* ریس ویلیامز به جدایی از لیورپول نزدیک می‌شود و باشگاه آبردین به دلیل رابطه خوبش با سران ورزشگاه آنفیلد، به جذب این بازیکن علاقه‌مند است‌.

کد خبر 669798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.