بودجه پروژه‌های محله‌محور منطقه ۱۲ اصفهان افزایش یافت

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: امسال با افزایش بودجه پروژه‌های محله‌محور این منطقه به‌مبلغ ۵۵ میلیارد تومان، پروژه‌های خوبی برای اجرا در محلات امین‌آباد و عاشق‌آباد خواهیم داشت.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی دو سال گذشته پروژه‌هایی در قالب محله‌محوری برای محلات کم‌برخوردار در مناطق مختلف شهر اصفهان تعریف شده است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها به لحاظ پیگیری و اجرا از تأکیدات شورای ششم است، افزود: سال گذشته پروژه‌های خوبی در محلات محمودآباد و عاشق‌آباد منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان انجام شد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش بودجه پروژه‌های محله‌محور این منطقه در سال جاری به مبلغ ۵۵ میلیارد تومان تصریح کرد: امسال در محلات عاشق‌آباد و امین‌آباد پروژه‌های محله‌محور برای اجرا خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در محله امین‌آباد پروژه گلوگاه‌ها به‌منظور کاهش بار ترافیکی، همچنین زیباسازی، ساماندهی و آرام‌سازی منظر خیابان امین را خواهیم داشت.

رسالت خاطرنشان کرد: در محله عاشق‌آباد نیز گلوگاه‌های مهم ترافیکی وجود دارد که امیدواریم با همکاری و همراهی معتمدان محل تا پایان سال آزادسازی و عمران این پروژه‌ها انجام شود تا بتوانیم به‌زودی در اختیار شهروندان قرار دهیم.

کد خبر 669785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.