پورتو قیمت فروش طارمی را مشخص کرد / تیم فرانسوی خواهان ستاره ایرانی

قیمت فروش احتمالی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتوی پرتغال مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از شایعه‌هایی که درباره حضور مهدی طارمی در فوتبال عربستان به گوش می‌رسد، مدیر برنامه‌های این بازیکن اعلام کرد طارمی فوتبالش را در اروپا ادامه می‌دهد. او در توضیح این موضوع اظهار کرد: «مهدی یک سال دیگر با باشگاه پورتو قرارداد دارد و علی‌رغم علاقه باشگاه‌های عربستانی در اروپا به بازی‌اش ادامه خواهد داد. ما به علاقه آنها به جذب طارمی احترام می‌گذاریم اما برنامه او ماندن در پورتو و اروپا است، طارمی مشتاقانه منتظر بازی در اروپا است.»

با این حال شنیده می‌شود مارسی فرانسه به جمع تیم‌هایی پیوست که خرید مهدی طارمی، مهاجم پورتو را در نقل‌وانتقال‌های تابستانی مدنظر دارند. پیش از این تیم‌های لیل فرانسه و میلان ایتالیا برای خرید این بازیکن ابراز تمایل کرده بودند اما تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی در کار نبوده است.

بر اساس گزارش وبگاه فوتبال فرانس، پورتو برای فروش احتمالی مهدی طارمی که یک سال از قراردادش باقی مانده است مبلغی بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون یورو می‌خواهد. طارمی پیشنهاد باشگاه الهلال عربستان را رد کرده زیرا به دنبال ادامه حضور در فوتبال اروپا است. حتی گفته می‌شود همسر این بازیکن با حضور وی در عربستان مخالفت کرده است. او با ثبت ۲۲ گل و هشت پاس گل در ۳۳ بازی آمار قابل توجهی را در لیگ پرتغال دارد.

کد خبر 669780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.