لکه‌گیری ۵ هزار مترمربع از معابر شهر تیران

شهردار تیران از اصلاح و لکه‌گیری آسفالت معابر به مساحت پنج هزار مترمربع خبر داد و گفت: بعضی حفاری‌ها مربوط به شرکت‌های خدمات‌رسان همچون گاز، آب و فاضلاب است و این دستگاه‌های اداری باید نسبت به اصلاح سطح معابر اقدام کنند.

سیدمحمدرضا ذاکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به دغدغه شهروندان درباره حفره‌ها و ترانشه‌ها در کوچه‌ها و خیابان‌های سطح شهر اظهار کرد: این پیگیری و مطالبه شهروندان بحق است و مدیریت شهری باید به آن رسیدگی کند؛ اصلاح آسفالت معابر در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر لکه‌گیری معابر در حال انجام است و این اقدام بر اساس اولویت‌بندی و نیازسنجی در قالب یک پروژه عمرانی اجرایی شده است، باقی‌مانده این معابر در آینده در قالب یک پروژه دیگر به مرحله اجرا خواهد رسید.

شهردار تیران با بیان اینکه پنج هزار مترمربع از معابر شهر در اولویت نخست لکه‌گیری است، خاطرنشان کرد: ۱۲ میلیارد ریال بودجه برای این عملیات پیش‌بینی شده است تا این بخش از کار به سرانجام برسد.

ذاکری اضافه کرد: بعضی از حفاری‌ها مربوط به شرکت‌های خدمات‌رسان همچون گاز، آب و فاضلاب است و این دستگاه‌های اداری باید نسبت به اصلاح آن اقدام کنند، با توجه به اجرای شبکه فاضلاب این شرکت باید نسبت به لکه‌گیری اقدام کند تا وضعیت خیابان‌های شهر اصلاح شود و نارضایتی‌ها کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: بعضی از خیابان‌های شهر نیازمند روکش آسفالت و اصلاحات است که در برنامه‌های دارای اولویت قرار دارد و به‌زودی پس از انجام فرآیندهای قانونی و انتخاب پیمانکار اجرایی خواهد شد.

شهردار تیران هزینه بالای آسفالت معابر را نیازمند مدیریت هزینه‌ها و جلوگیری از حفاری‌های غیرضروری دانست و گفت: پس از آسفالت معابر، اجازه حفاری تا پنج سال برای شهروندان صادر نخواهد شد و لازم است پیش از انجام عملیات آسفالت معابر، ساکنان حفاری مورد نیاز را انجام دهند.

ذاکری افزود: در صورت همکاری شهروندان و دستگاه‌های خدمات‌رسان در حفاری‌ها می‌توانیم زیرساخت خیابان‌ها را حفظ کنیم و مانع تخریب آن شویم.

کد خبر 669768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    0 0
    سلام خیابون هشتم شرقی سر خیابون یک چاله بزرگه که لکه گیری نشده جالب بوده این چاله ی بزرگ را ندیدن ولی بالاتر از این خیابون مثل ۱۱ شرقی اسفالت ولکه گیری شده