رقابت نمایندگان ۷ شهر در نخستین اردوی عملیاتی ورزشی آتش‌نشانان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار رشت گفت: نخستین اردوی انتخابی تیم ملی عملیاتی ورزشی آتش‌نشانان کشور در رشت با سطح کیفی بالایی برگزار شد و آتش‌نشانان از هفت شهر اصفهان، مشهد، قزوین، شیراز، شاهرود، شهریار و رشت با یکدیگر به رقابت پرداختند.

شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نخستین اردوی انتخابی تیم ملی عملیاتی‌ورزشی آتش‌نشانان کشور هفته اول تیرماه با حضور نماینده سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، نایب رئیس فدراسیون جهانی و سرپرست ورزش آتش‌نشانان و امدادگران کشور، به مدت سه روز در رشت برگزار شد.

وی افزود: در این اردو ۳۴ آتش‌نشان از هفت شهر اصفهان، مشهد، قزوین، شیراز، شاهرود، شهریار و رشت برای اعزام به مسابقات جهانی در رشته‌های ورزشی دوی ۱۰۰ و ۴۰۰ متر با مانع و صعود از برج با یکدیگر به رقابت پرداختند که در مرحله نخست این اردو ۲۰ نفر انتخاب شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه آبرسانی با استفاده لوله‌های نواری، مسابقه نهایی انتخاب نفرات برتر برای جایگاه تیم ملی است، خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشانی رشت، تمام تجهیزات و امکانات لازم و ایدئال را برای برگزاری اردو فراهم کرده بود و آتش‌نشانان برتر المپیادهای ورزشی که جزو نام‌آوران کشور هستند، در این مسابقات با هم به رقابت پرداختند که در مجموع این اردو با کیفیت بالایی برگزار شد.

مؤمنی با بیان اینکه نفرات برتر مسابقات براساس شایستگی، توانایی، آمادگی جسمانی، چابکی و رکوردزنی برای شرکت در مسابقات جهانی انتخاب می‌شود، تصریح کرد: اردوی بعدی انتخابی تیم ملی آتش‌نشانی در سایر شهرهای ایران برگزار خواهد شد و ۱۰ تا ۱۲ نفر برای مسابقات جهانی انتخاب می‌شوند.

وی گفت: نفرات برتر مسابقات از ششم تا سیزدهم شهریورماه ۱۴۰۲، در قالب تیم ملی عملیاتی‌ورزشی آتش‌نشانان ایران به هجدهمین دوره مسابقات عملیاتی‌ورزشی آتش‌نشانان جهان در ترکیه اعزام می‌شوند.

کد خبر 669763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.