بازسازی قدیمی‌ترین پل عابر پیاده شهر کرمانشاه در منطقه ۲

شهردار کرمانشاه گفت: قدیمی‌ترین پل عابر پیاده شهر کرمانشاه معروف به پل هوایی نیاز به ترمیم، بازسازی و زیباسازی داشت که با اولویت در دستور کار قرار گرفت و امروز از اتمام عملیات ترمیم و زیباسازی آن بازدید کردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طبق روال هر هفته، امروز_ دوشنبه پنجم تیرماه_، نادر نوروزی شهردار کرمانشاه با همراهی معاونان و مدیران شهرداری کرمانشاه در جمع مؤمنان و اهالی منطقه ۲ در مسجد آقا رحیم آل آقا اظهار داشت: اقدامات عمرانی شهرداری در منطقه در حال اجرا است و برای اهالی مشکلاتی از جمله ترافیک به دنبال خواهد داشت که از اهالی تقاضا دارم صبور باشند تا شاهد به سرانجام رسیدن پروژه‌ها باشیم‌.

وی افزود: نهضت آسفالت امسال نیز ادامه خواهد داشت و همان طوری که در سال گذشته ۲۰ درصد معابر شهر آسفالت شد امسال نیز هدف گذاری ۲۰ درصد دیگر از معابر شهر کرمانشاه را در برنامه داریم.

بازسازی قدیمی‌ترین پل عابر پیاده شهر در منطقه ۲

آسفالت معابر منطقه دو با جدیت در حال انجام است

شهردار منطقه ۲ کرمانشاه اظهار کرد: در این دیدار از ترمیم و بازسازی پل قدیمی عابر پیاده و معروف این محله (جوانشیر) که ترمیم آن مطالبه عمومی اهالی و کسبه محله بود و با دستور شهردار کرمانشاه عملیات بازسازی و نورپردازی آن آغاز شده بود، به پایان رسیده است و ترمیم این پل، زیبایی محله و خیایان مطهری که از خیابان‌های قدیمی کرمانشاه است را در پی داشته است.

لعل اضافه کرد: این پل سال ۱۳۴۶ توسط شهرداری احداث شده بود و نیاز به ترمیم و بازسازی داشت.

وی تصریح کرد: آسفالت معابر سطح منطقه ۲ کرمانشاه با سرعت و جدیت در حال انجام است و همه تلاش خود را انجام دادیم برای جمع‌آوری زباله و پاکیزگی سطح منطقه، جز مناطق پیشرو باشیم که رضایتمندی اهالی نشانه توفیق در این امر است.

اقداماتی در راستای تسهیل در بازسازی و ترمیم بافت فرسوده منطقه در دست اقدام است

در پایان این دیدار سه ساعته نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اضافه کرد: محله خیابان مطهری (جوانشیر) از محلات قدیمی شهر کرمانشاه است و بخشی از بازار شهر کرمانشاه در آن واقع شده و قسمتی از بافت فرسوده شهر در آن واقع شده است.

وی خاطرنشان کرد: اقداماتی در راستای تسهیل در بازسازی و ترمیم بافت فرسوده منطقه در دست اقدام است و امتیازات ۱۱ گانه توسط معاونت شهرسازی تدوین و برای صدور پروانه‌های املاک بافت فرسوده ابلاغ شده است.

نوروزی ادامه داد: برای ترمیم بازار قدیمی باید در اسرع وقت نشست مشترکی با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شود تا وضعیت بازار ساماندهی شود.

وی تاکید کرد: قدیمی‌ترین پل عابر پیاده شهر کرمانشاه معروف به پل هوایی نیاز به ترمیم و بازسازی و زیباسازی داشت که با اولویت در دستور کار واقع شد و امروز از اتمام عملیات ترمیم و زیباسازی آن بازدید کردیم و در منظر شهر تأثیر بسزایی دارد که در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

شهردار کرمانشاه در پایان گفت: برنامه‌های توسعه‌ای در منطقه ۲ کرمانشاه به صورت ویژه در دستور کار شهرداری کرمانشاه است.

کد خبر 669731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Saeed IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    2 0
    حقوق کارگران شهرداری کرمانشاه پرداخت بکن