تأکید رئیس قوه قضائیه به مسئولان قضائی برای توجه به کانون خانواده

رئیس قوه قضائیه گفت: به مسئولان قضائی مکرر و مؤکد تاکید و اصرار دارم که به‌رغم حجم بالای کار و پیشبرد برخی امور و رسیدگی به پرونده‌ها و موضوعات به‌صورت شبانه‌روزی، اوقاتی را برای خانواده خود اختصاص دهند و در این کار اهتمام داشته باشند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای به مناسبت هفته قوه قضائیه برای دومین بار طی یک سال اخیر با خانواده مسئولان قضائی دیدار کرد و به صورت مستوفی و مبسوط وقتی را برای همسران و سایر اعضای خانواده مسئولان قضائی اختصاص داد تا به بیان مطالب و دغدغه‌های خود بپردازند.

وی پس از استماع سخنان و دغدغه‌های همسران و اعضای خانواده مسئولان قضائی، با اشاره به اهمیت بسیار بالای نقش خانواده در تعالی و پیشرفت‌های معنوی و مادی انسان‌ها، اظهار کرد: خانواده سنگ زیرین و رکن اساسی جامعه است، حفاظت و حراست از این رکن اساسی، مقوله بسیار حائز اهمیتی است.

رئیس قوه‌قضاییه افزود: اعتقاد ما آن است که شما همسران و اعضای خانواده مسئولان، به همان اندازه که آنها در مسیر خدمت‌رسانی و ایفای مسئولیت و تکلیف، متحمل سختی و رنج می‌شوند، شما نیز متحمل زحمت و مشقت می‌شوید؛ اما بدانید که بواسطه این امر نزد خداوند مأجور هستید.

وی تصریح کرد: بدون تردید خدمت و قبول مسئولیت در قوه قضائیه با توجه به جمیع شرایط و محذوریت‌ها و تنگناهای موجود به لحاظ مالی و امکاناتی و با عنایت به حجم بالای کار، امری پر مشقت و مرارت است؛ بر همین اساس باید تاکید کرد که نیروها و مسئولان قضائی، جهادگونه امور را به پیش می‌برند؛ قدر متیقّن در این جهاد، نقش شما همسران نیز بسیار برجسته است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای خاطرنشان کرد: به مسئولان قضائی مکرر و مؤکد تاکید و اصرار دارم که علی‌رغم حجم بالای کار و پیشبرد برخی امور و رسیدگی به برخی پرونده‌ها و موضوعات به صورت شبانه‌روزی، اوقاتی را برای خانواده خود اختصاص دهند و در این کار اهتمام داشته باشند.

کد خبر 669703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.