شهرداری تهران باید از شرکت‌های دانش‌بنیان و پروژه‌های علمی حمایت کند

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به موضوع‌های دانش‌بنیان و استناد به برنامه چهارم توسعه، شورای ششم تهران، شهرداری این کلانشهر را مکلف کرده است که از شرکت‌های دانش‌بنیان و پروژه‌های علمی حمایت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی‌امروز _دوشنبه پنجم‌تیرماه_ از بخش‌های مختلف پارک پارک علم و فناوری بازدید و اظهار کرد: مجموعه پارک علم و فناوری شهید بهشتی از شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان است که فعالان فناور و دانش‌بنیان زیادی را در خود جای داده است.

وی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به موضوع‌های دانش‌بنیان و استناد به برنامه چهارم توسعه، شورای ششم تهران، شهرداری این کلانشهر را مکلف کرده است که از شرکت‌های دانش‌بنیان و پروژه‌های علمی حمایت کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: پارک فناوری پردیس، تسهیل‌گری برای ادامه فعالیت شرکت‌های دانش بنیان است و به صورتی اقدامات انجام شده است که بسیاری از شرکت‌های پیشروی علمی و دانش‌بنیان در حوزه‌های پزشکی، دارو و صنایع کامپیوتری در این پارک به صورت گسترده در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه حمایت مثبت از جوانان ایرانی در پارک پردیس یکی دیگر از دستاوردهای ارزشمند است، تصریح کرد: عملکرد مثبت پارک فناوری پردیس باعث شده است که توجه بسیاری از کشورها و شرکت‌های خارجی نسبت به این مجموعه و فعالان اکوسیستم استارتاپی ایران جلب شود که این موضوع جای تقدیر دارد.

نادعلی اضافه کرد: لازم است از تمام امکانات داخل کشور در زمینه بهره‌برداری و استفاده از ظرفیت‌های علمی و راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده شود و در این زمینه پارک فناوری پردیس عملکرد خوبی داشته است.

کد خبر 669678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.