تالار مرکزی شهر دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار یزد گفت: عملیات عمرانی تالار مرکزی شهر از سال ۱۳۸۸ آغاز شده است و با اقدامات و برنامه‌ریزی انجام شده، این پروژه دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالقاسم محی‌الدینی ظهر امروز_ دوشنبه پنجم تیرماه_ در حاشیه نشست مشترک با دبیرکل دفتر طرح‌های عمرانی وزارت ارشاد و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، اظهار کرد: امروز درباره پروژه‌های نیمه‌کاره فرهنگی و هنری استان پیگیری‌هایی انجام شد.

وی تالار مرکزی شهر را از جمله این پروژه‌ها دانست و افزود: عملیات عمرانی این تالار از سال ۱۳۸۸ آغاز شده است و با اقدامات و برنامه‌ریزی انجام شده این پروژه دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: پروژه تالار مرکزی شهر یزد از قبل با مشکلاتی از جمله تأمین پارکینگ مورد نیاز مجموعه و مشکلات ترافیکی در محدوده روبه‌رو بوده است.

محی‌الدینی تصریح کرد: این موضوعات در جلسات کارشناسی مطرح و مقرر شد در مدت یک ماه، با نظر مشاور پروژه و مهندسان شهرداری در زمینه ترافیکی تصمیم نهایی اخذ شود و پارکینگ طبقاتی در جوار همان ساختمان احداث و این مشکل رفع شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری که میان شهرداری و مجموعه‌های دولتی از جمله ارشاد وجود دارد بتوانیم طرح‌های خوبی که در حوزه‌های فرهنگی و هنری به صورت نیمه‌تمام رها شده است را به بهره‌برداری رسانیم تا شهروندان بتوانند از آن استفاده و بهره‌برداری کنند.

شهردار یزد گفت: در این دوره فعالیت شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بود که از ابتدا در دستور کار ما قرار گرفت.

محی‌الدینی افزود: در این زمینه اقدامات متعددی انجام شده است، پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی به بهره‌برداری رسیده یا در دست تکمیل است که بخشی از آنها در حوزه‌های فرهنگی و هنری بوده است.

کد خبر 669669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.